marino bikes the tråd!
Vad är bredden för vevlagret samt baknavet?psvensson sa:Så här ser den ut. Ska klara 29x3 och 27.5x4 och kanske med lite flyt även 27.5x4.5 Har betalat 100 USD och nu väntar jag ivrigt på första byggbilden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är bredden för vevlagret samt baknavet?psvensson sa:Så här ser den ut. Ska klara 29x3 och 27.5x4 och kanske med lite flyt även 27.5x4.5 Har betalat 100 USD och nu väntar jag ivrigt på första byggbilden.
psvensson sa:Så här ser den ut. Ska klara 29x3 och 27.5x4 och kanske med lite flyt även 27.5x4.5 Har betalat 100 USD och nu väntar jag ivrigt på första byggbilden.
psvensson sa:Så här ser den ut.... Har betalat 100 USD och nu väntar jag ivrigt på första byggbilden.
psvensson sa:Nja, struktur vet jag inte. Betalat har jag gjort och förhoppningsvis så svetsar hann för fullt nu. Han hade tydligen en sändning med ramar till Stockholm på g. Kanske han vill få med min samtidigt.
psvensson sa:Jag upplever inte att det går speciellt fort. Vet dock inte vad man kan förvänta sig. Han skulle börja svetsa på min för två veckor sedan. Fick en bild men nu är det tyst...
kaj a sa:Fint väder, rolig cykel, trevlig familjecykling i Isaberg. Tack Ari för affären, jag försöker förvalta arvet så gott det går.
-martin- sa:Går i tankarna att beställa en ram jag med, gjorde en tabell för att hitta en geo. Kan ju inte bli annat än bra om man slår ihop alla de bästa cyklarna? Verkar ju funka på kakor (https://www.chefsteps.com/activitie...late-chip-cookies-when-average-equals-amazing) ^_^
zyklom sa:On the way! Klart o betalt.
larsaw sa:zyklom sa:On the way! Klart o betalt.
Åh’ har han lagt din på posten redan?!
Min står tydligen i lackboxen... :)
zyklom sa:larsaw sa:zyklom sa:On the way! Klart o betalt.
Redan...tog bara 10mån från beställning ;D
Inväntar bara tracking, sen får vi se hur lång tid det tar. Första gången jag ska rulla 29a på riktigt. 160/180mm slag ;)
Hoppas snön kommr sent i år.
larsaw sa:zyklom sa:larsaw sa:zyklom sa:On the way! Klart o betalt.
Redan...tog bara 10mån från beställning ;D
Inväntar bara tracking, sen får vi se hur lång tid det tar. Första gången jag ska rulla 29a på riktigt. 160/180mm slag ;)
Hoppas snön kommr sent i år.
Coolt m SP och 160mm slag!
Hur långa kedjestag blir det då?
Brutet sadelrör va?
(Orkar inte leta alla sidor bakåt där du säkert out’at geo’n...)
zyklom sa:Pepp på att bygga. Ingen tråkig känsla att köra hem idag.
Tack postnord som leverera på 1 dag efter tullen släppte lådan.