Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte vara nåt problem. Har alltid fått dubbla uppsättningar av axlar och klämmor till mina ramar.Ska kolla om jag kan lägga till det. Nu betalade jag precis men jag kollar.
Ja, fast tänker att det inte brukar komma med QR som standard nuförtiden?Borde inte vara nåt problem. Har alltid fått dubbla uppsättningar av axlar och klämmor till mina ramar.
N
Nja inte galet , men 66grader ht ? 64 hade väl varit mer nice kna jag tycka . Men beror ju lite på hur du cyklar så klart.
Förutom fel hjulstorlek?
Skojar. Lite slack sadelstolpsvinkel, särskilt när du höjer sadeln. Visst är det en 650b?
Jag hade siktat på att få in en så lång dropper som möjligt när du ändå måttbeställer. Men det är vad jag drömmer om...

Låter bra, behöver man göra nåt för rostskydd?Nästan 100 på att det bara är färgen som släppt där. Är ju inte svetsat där så tror det bara är färgen. Vad är det för ram?
Jag måste tydligen göra rent glasögonen, för jag ser inte ens bilden som du lagt upp.Så nu är den hemma. Jag som inte hunnit fippla ihop gaffeln.
Importmoms 538,00 kr
Tullavgift 56,00 kr
Deklarationsavgift 125,00 kr (inkl. moms 25,00 kr)
Betalt belopp 719,00 kr
Det blev inga PM mount. IS på drop out. Får kanske köra 160mm att tag.
Jag måste också slipa ner lacken i dropouts lite för att det ska passa bra.
3035g med axel och klämma
Har lagt upp en peruansk bild innan.Jag måste tydligen göra rent glasögonen, för jag ser inte ens bilden som du lagt upp.
Men inte fästa i sliding dropouts? Kanske inte är någon faraJag kör 200 skivor på min Marino?
Näääää....Men inte fästa i sliding dropouts? Kanske inte är någon fara
Men inte fästa i sliding dropouts? Kanske inte är någon fara
Det har du iofs rätt i, mest ett exempel. Sen kan man ju också fundera på rättigheter till design osv.Det är kanske lättare för Marino att replikera en cotic än en ripley.
För mig är det tillgång och justerad geo. Självklart utgick jag från en befintlig geo för rimlighet.
Det har du iofs rätt i, mest ett exempel. Sen kan man ju också fundera på rättigheter till design osv.
Hade inte kört på ett länkage med Marino, för många rörliga delar. Single pivot funkar bra.Om man skulle få för sig att titta på fs i framtiden... Vad ska man förvänta sig av länkage jämfört med tex en mega 2018?
Är det as man ska oroa sig för, blir det ett jävla gungande?
Det är 120-130mm det skulle röra sig om så det måste gå att cykla platt men ändå hantera rötter och skit.
Jag antar att jag skulle utgå ifrån någon cotic design eller finns det bättre?
Ok, och rätt vinkel är nosen nedåt eller så enkelt är det inte? (Kollar est hoj)Hade inte kört på ett länkage med Marino, för många rörliga delar. Single pivot funkar bra.
SP är trampeffektiv om man sätter pivot punkten på rätt ställe med rätt vinkel på dämparen.
Du kan läsa lite om suspension design härOk, och rätt vinkel är nosen nedåt eller så enkelt är det inte? (Kollar est hoj)
Ser nu att cotic inte har single pivot utan linkage driven single pivot.
Vad är det man vill styra? Progressivitet eller utväxlingen mellan hjul och dämpare? Är det samma sak?
Finns det några exempel på fabrikscyklar med sp utom orange?
Ok, och rätt vinkel är nosen nedåt eller så enkelt är det inte? (Kollar est hoj)
Ser nu att cotic inte har single pivot utan linkage driven single pivot.
Vad är det man vill styra? Progressivitet eller utväxlingen mellan hjul och dämpare? Är det samma sak?
Finns det några exempel på fabrikscyklar med sp utom orange?
Starling kör på ren single pivot också, och det kommer snart en kolfiber variant från öst, men kommer inte ihåg namnet.
Länkaget styr progressivitet, single pivot kan bara bli lite lite progressivt, oftast linjärt eller svagt regressivt.
Edit: om man vill ha mera progressive med ren single pivot får man kapa eller böja downtube så att dämparen får plats, något jag inte skulle rekommendera med en Marino.
Ska kolla på starling. Även om jag läser på om dämpning så faller det lite om jag inte har en förlaga att utgå ifrån.Starling kör på ren single pivot också, och det kommer snart en kolfiber variant från öst, men kommer inte ihåg namnet.
Länkaget styr progressivitet, single pivot kan bara bli lite lite progressivt, oftast linjärt eller svagt regressivt.
Edit: om man vill ha mera progressive med ren single pivot får man kapa eller böja downtube så att dämparen får plats, något jag inte skulle rekommendera med en Marino.