Kung Stalle
Aktiv medlem
n + 1 = 1 s
Den var ju så ful så man fick TBC! :-DKanske. Men för mindre pengar kan man få en Kingdom Vendetta i titan som är snyggare och har valbar gaffelvinkel.
Diamantram FTW!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var ju så ful så man fick TBC! :-DKanske. Men för mindre pengar kan man få en Kingdom Vendetta i titan som är snyggare och har valbar gaffelvinkel.
Den var ju så ful så man fick TBC! :-D
Diamantram FTW!
Var får man tag på en sådan gaffel?
Var får man tag på en sådan gaffel?
www.vpace.de
Haha, du får skylla dig själv när du lägger upp bilder på en sådan cykel?. Grymt sugen på att bygga ihop något liknande men på en Pipedream Sirius ram.Tredje som frågar. Tredje svar (men inte på lager just nu):
![]()
CFBST 29er Boost Carbongabel mit Steckachse
Tapered 29er Boost Carbongabel mit Steckachse. Dezentes UD-Carbon matt Finish mit glänzendem VPACE Dekor. Brachiale Linienführung mit innenliegender Bremsleitungsführung. Aktuell im Überarbeitung für das Frühjahr 2022.www.vpace.de
@Berk är klokare än de flesta av oss andra! Det är sedan gammaltAllteftersom jag jobbar mig igenom XC HT -> trail FS -> trail HT i Hellas börjar jag förstå att @Berk har nått högsta nivån av själslig upplysning och har haft rätt hela tiden. Enda anledningen till att han inte missionerar mer är troligtvis insikten att harmonin han uppnått inte kan forceras på andra: Vi är alla tvungna att själva cykla den långa vägen för att till slut oundvikligen nå hans slutsatser.
Den är fin! Men varför inte frambroms?
Grymt fin den där. Hur ofta väljer du den jämfört med dämpad och/eller växlad hoj för skogen?
Jag är på väg att bygga en helstel Scale (jag vet, inte alls samma geo men ändå) och funderar på om jag skulle köra oväxlat ett tag.
Den är fin! Men varför inte frambroms?
Kan du åka brant utför utan att låsa och skapa "cyklisthatarspår"? Mina åksällskap fixar ofta inte det med två bromsar...För att den inte behövs.
Och för att det ser mycket cleanare ut.
Kan du åka brant utför utan att låsa och skapa "cyklisthatarspår"? Mina åksällskap fixar ofta inte det med två bromsar...
Ok, tack för svar. Orkar inte förklara, ber om ursäkt för det.Jag förstår inte vad du menar. Jag kan, såklart, låsa bakhjulet. Och det händer oftare än på en cykel med två bromsar där man kan fördela bromskraften. Om det är riktigt brant så kan man inte stanna, men efter lite tillvänjning har jag ingen problem med det på alla stigar i Hellas jag kör (och det är många).
För att den inte behövs.
Och för att det ser mycket cleanare ut.
Själv kan jag inte knappt stanna utan frambroms, Men man gillar ju olika :)