Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjena!
Om någon som har en 3D printer och vill göra en julklapp till mig så önskar jag mig en sån här
Skulle säga att en svarv är vad du söker.Har köpt en stålram med rak HT men har en gaffel för taperd som stått i garderoben alldeles för länge och började fundera på om det inte går att 3D printa en adapter från 34 till 40mm i.d?
Om nån är sugen på att hjälpa till så betalar jag självklart![]()
Kan du skissa vad du söker?Har köpt en stålram med rak HT men har en gaffel för taperd som stått i garderoben alldeles för länge och började fundera på om det inte går att 3D printa en adapter från 34 till 40mm i.d?
Om nån är sugen på att hjälpa till så betalar jag självklart![]()
Är oduglig på att rita och har dessutom inga program för detKan du skissa vad du söker?
Kanske redan finns på marknaden, annars är vi väl några stycken i #svarvklubben här på Happy.
Vad har ramen för styrlagerinterface och storlek idag?Är oduglig på att rita och har dessutom inga program för det
Men tänker mig typ som en lagerkopp som man trycker in en till lagerkopp i…..
Det är alltså en rak ht med 34mm i.d, EC.Vad har ramen för styrlagerinterface och storlek idag?
IS? ZS? EC?
Då hoppar vi den idénGissar på att en adapter för det kommer få ett utstick uppåt 10cm för att husera den koniska delen.
Du kan ju testa att stoppa in gaffeln utan lager så ser du att det blir ganska mycket utstick bara det. Sedan måste den ner en bra bit så att adapterns gods fortsätter ut nedanför styrhuvudet.
Även om man lyckas svarva till en adapter kommer det varken bli cyklingsbart eller hålla ihop. Det blir ett böjmoment där som varken godset i styrhuvud eller adapter kommer klara.