Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
båtbensbudet sa:Moved to next page...
båtbensbudet sa:Mmm håller med, sober verkar vara min grej .)
Njäe håller med dig även här, jag kommer alltid tycka att cyklar av metall är sexigare men mångfald osv. Nu saknar jag nog bara den ultimata "moderna" stålisen som jag redan börjat småspanat efter. Men när jag hittat den lär ju det vara ngt annat som lockar. Kanske e det bambu som man ska ha då framtiden lr e det graphene som gäller????
Kanske inte varken lätt eller billigt men Caroline, Rhonda eller Anna-Lee från Sim-Works/Nitto borde ha helt rätt estetik. Annars är alltid Thomson Elite X2 bra snygg, körde den med matchande stolpe på min Stinner tidigare.båtbensbudet sa:Behöver en styrstam oxå. Någon som vet en i silver som är "nätt" och passar på en stålram med ca 10-15 grader och är relativt lätt som jag missat i mitt sökande? Kan vara 1" lr 11/8 men måste passa 31.8 styret. Verkar inte helt lätt att hitta.. Tacksam för tips
båtbensbudet sa:Allt annat är klart iaf, väger 8.1 med clincherhjulen på bild och 7.7 med fuskhjulen så i min bok får det räknas som under 8 vilket var målet .)
Väldigt svår cykel att fota bra. Både mkt detaljer i lacken och sedan metallicblänk som försvårar. Det hjälper säkert inte att jag inte är mer än peka o trycka fotograf med telefonen heller men ska försöka få några bra bilder från provturen.