Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är på! Jag ska svänga förbi Norvelo vid tre halv fyra och hämta min jonne och se om min nya växelgrupp har kommit. Sedan är jag redo för en AW någonstans.
Jag tänkte bara hålla liv i den här tråden. Nu i början av veckan kommer jag cykla efter jobbet, men i slutet tar jag gärna och träffar lite happyiter. Endera inne i stan eller ute i spenaten i Bromma.
Shit, veckan har redan gått och inte har man fått nåt gjort.
Passerar några förbi Sorbon för afterwork i morgon? Det ryktas om att det är halvdag eller nåt sånt, inte vet jag som frilansar. Vilken tid skulle man ta i så fall?
Det är väl dax att dricka gravöl, nu efter helgen går vi mot mörkare tider igen ;-)
Där jag sitter har alla anställda gått för dagen, bara konsulter och frilansare kvar. Nåt är det i alla fall, fast de kanske vill skynda sig hem så de kan sitta i bilköer ut från stan.
Tack för idag! Alltid trevligt att veta att man kan svänga förbi Sorbon på vägen hem och räkna med att man hittar trevliga cyklister och ett par belgiska öl.
Och idag händer det igen! Den här trådens flitigaste skribenter på senare tid - undertecknad och tille - ska sammanstråla ett tag efter halv fem på sorbon (som vanligt). Alla andra är också hemskt välkomna.
Jag vet inte vad det blir för tröja idag, kanske blir jag civil. Jag slarvade bort min bag med alla cykelkläder på väg hem från Janne för någon månad sedan, så just nu är det skralt på dräktfronten :-)
Stort rött skägg... Hmmm... har ett vagt minne av att ha sett ett sånt inte allt för långt från Brommaplan någon kväll för inte allt för länge sedan. Kan det stämma? Två cyklister som stod och pratade med varandra...
Idag blev det en improviserad AW/AB för att fira att jag sagt upp mig. Och döm om vår förvåning då Pesch dyker upp efter en stigfinnatur på crossen på Lovön. Blev längre och tyngre än jag hade väntat. Mycket trevligt!
Ojojoj vilka fina grusvägar Lovön har att bjuda på. En riktig stigfinnartur blev det. Sedan blev jag ölsugen, och i minnet hade jag att det brukar hänga happyfolk på Sorbonne. När jag glider förbi vinkar ett stort elegant skägg in mig. "Om du är med mig får du parkera innanför stängslet", sa han. Det var mzi med kompis micke. En jävla trevlig AB blev det. mzi berättade hur cykling fungerar. Tack!
Fasen, jag som tänkte spontanåka dit, men valde att stanna hemma, renovera lite kök och sen ha AW ensam.
Smart Tille, verkligen. Jag vill också veta hur cykling fungerar.
Tille, du borde ha lärt dig att renovera kök aldrig slår öl på SB :-) Nu har jag inget minne av vad det var jag lärde ut om cykling, men det var säkert något jätteviktigt du missade.
När du rasar ned genom klungan på Retarden ned till oss så kommer du säkert höra samma historier en gång till.