[OT] Discgolf
Var man blir salig… Och ni är säkert större talanger än vi är i familjen. Våra nybörjarinriktade diskar liknar säkert varandra i karaktären så det är nog därför jag som totalt talanglös nybörjare inte märker någon skillnad. Ibland får jag till kastet och då går disken typ dit jag siktar, annars inte oavsett vad det står på den (jag har en Fuse). Och inte heller någon skillnad med de ”intermediate” vi har.Jag kollade olika förslag. Men en sak som jag lärt mig är att det ofta är bättre att prova enligt rekommendation än att hitta på något eget. Särskilt när man vet att det är stabila förslag. Nu menar jag inte att ditt är sämre, men det ger utrymme för mig att välja dåligt på egen hand. Hade det funnits Fuse, Pure och en till i en väska till paketpris hade jag köpt det. Men såg inget sånt paket, bara såna jag inte har någon uppfattning eller referens till. Tack ändå.
Men som sagt, vår familj är förhoppningsvis inte något att jämföra med. Vi borde ha hjälm. Precis bakom utkastet är inte heller en säker plats! :-)
Lycka till och kör säkert! :-)