[OT] Göteborgsvarvet

[OT] Göteborgsvarvet
Är det någon/några härifrån som skall springa Göteborgsvarvet (halvmaraton) imorgon (21/5) ?

Själv gör jag mitt sjunde varv och har startnr 16084, står i startgrupp 4.

/Johan

[OT] Göteborgsvarvet
...varvet är alltid en höjdpunkt på säsongen. Siktar på att hålla mina kollegor i polis-sm bakom mig. Skulle tro att det krävs nedåt 1.14 för att lyckas med detta. Har tagit det lugnt med cyklingen i veckan för att spara benen lite grann.

"To give anything less than your best - is to sacrifice the gift......"/STEVE PREFONTAINE - löplegend som lämnade oss alltför tidigt.

Syns på startlinjen imorgon bröder och systrar....

[OT] Göteborgsvarvet
Det kommer att bli ett blött varv...men antagligen inte lika kallt och blött som Vätternrundan 2004... ;-) Lycka till, jag kanske kommer och kollar om jag hittar regnjackan. :-)

/Leo

[OT] Göteborgsvarvet
Jodå jag skall minsann springa för andra gången, stargrupp 2 blir det, får väl se om det blir nån bra tid att skryta med ;)

Patrik mitt i tentorna

[OT] Göteborgsvarvet
...det blev en tung resa runt Göteborg. Men det bidde 1.16.28 i mål till slut och det är väl inte helt kasst. Men tungt var det! Bara att bryta ihop och komma igen!

[OT] Göteborgsvarvet
Patric skrev:
-------------------------------------------------------
> ...det blev en tung resa runt Göteborg. Men det
> bidde 1.16.28 i mål till slut och det är väl inte
> helt kasst. Men tungt var det! Bara att bryta ihop
> och komma igen!

jävlar! kanontid ju, jag sprang på 1:43 för 2 år sen!
grattis =)

[OT] Göteborgsvarvet
Efter 1:53:46 passerade jag mållinjen inne på Slottskogsvallen vilket är min bästa tid någonsin samt 3 minuter bättre än förra året. Klart nöjd alltså.

/Johan

[OT] Göteborgsvarvet
jävla joggare. Först stoppar de upp kollektivtrafiken hela dagen, sen står de på vagnen och stinker svett. Kan ingen lära dem att det går fortare att cykla? :P <---- glimt i ögat, smiley

[OT] Göteborgsvarvet
Jag antar att jag börjar bli så så gammal att jag känner min kropp ganska bra vid det här laget, målet var under 1.30 och genom att krama ur de sista krafterna på slutet stannade klockan på 1.29.30 !

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp