Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kona har tillverkat BMX'er tidigare (Jag hade en Kona Snatch BMX, år 2002 var väl det kanske om minnet står rätt till...) Den var vackert pärlemo-vit, fanns även en något sunkigare matt mörkgrå variant.
skateboards, ja mycke ska man se innan ögan ramlar ut:D
hahaha. kona is gonna rule the world u fools!!!!! all hail Kona, the mightiest of all bikes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om jag inte är helt ute å hojjar så är det inte samma Kona som gör sk8ts och hojjar. Likadant med Santa Cruz. Skate och snowboard är samma men cykel ett annat bolag.
Jag är inte helt hundra men ganska säker på att det är så. Nån får väl rätta mig om jag har fel.
Ang. Santa Cruz så ligger både bräd och cykelföretaget på samma gata och har samma typsnitt på texten..
Cykelföretaget startades av folk från brädföretaget..
Jag får väl försöka flacha med att det är Randall II-truckar som är monterade iaf... men det är säkert fel det åxå för det är säkert nå taiwan-kopior...