[ot] kona skateboard

Johan S

Ny medlem
[ot] kona skateboard
Hittade dennna skateboard när jag googlade efter annat.
longboard2.jpg

[ot] kona skateboard
Jag såg en kille för ett tag sedan som cyklade runt på en Kona BMX, har aldrig sett någon bema på Konas hemsida. Undrar hur detta kommer sig?

[ot] kona skateboard
Jag har en Santa Cruz 5-ply med Tracker Mids och Panther 65s som jag köpte för 30 år sedan. Undrar vad jag kunde få för den på eBay?

edit: Hittade en bild från 1977 som visar hur den såg ut som ny:
2be1_1_b.JPG

Senast redigerad av en moderator:
[ot] kona skateboard
Kona har tillverkat BMX'er tidigare (Jag hade en Kona Snatch BMX, år 2002 var väl det kanske om minnet står rätt till...) Den var vackert pärlemo-vit, fanns även en något sunkigare matt mörkgrå variant.

[ot] kona skateboard
Om jag inte är helt ute å hojjar så är det inte samma Kona som gör sk8ts och hojjar. Likadant med Santa Cruz. Skate och snowboard är samma men cykel ett annat bolag.

Jag är inte helt hundra men ganska säker på att det är så. Nån får väl rätta mig om jag har fel.

Stalle

[ot] kona skateboard
TRS skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har sett flera BMW 316 compact med M3 märke
> på, hur kommer det sig?
>
> MVH

Höhö, eller nåt..

[ot] kona skateboard
[ot] kona skateboard
Kung Stalle skrev:
-------------------------------------------------------
> Man e ju uppenbarligen heeeelt borta...

Tjena!

Kom med nånting nytt va.. Gamla nyheter säljer inte.. :P

[ot] kona skateboard
htpp://www.kona-windsurfing.com/photo.asp Som en trogen vindsurfare så tänker man ju direkt på vindsurfingpråmarna Konan.

[ot] kona skateboard
Jag får väl försöka flacha med att det är Randall II-truckar som är monterade iaf... men det är säkert fel det åxå för det är säkert nå taiwan-kopior...

Suck... Vart tog mina glansdagar vägen?

Stalle

[ot] kona skateboard
Kona är ju värsta diversifieringsföretaget - mtb, bmx, skate, windsurf, falukorv:
falukona.jpg

... snart börjar dom väl tillverka gummistövlar och mobiltelefoner också!!

Tillbaka
Topp