Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det en klätterled som heter så? Naturligt hål?Ge inte upp! #partilleVisa bilaga 473586Visa bilaga 473587
Naturligt hål, det finns några jättegrytor i området också. Men i närheten av hyfsade klätterväggar, Hylteberget i Partille. (Jag är inte klättrare själv så jag kan bara säga att jag ser folk som klättrar här.)Är det en klätterled som heter så? Naturligt hål?
Puh! Blev först lite orolig att du hade tagit de där med mobilen också. Då hade jag lagt ner.
Har du målat den själv? Imponerande!Fågelfoto i skymning med mobiltelefon, kan det bli bättre? ? Såg en trana längs Frestavägen (Täby) och styrde runt cykeln för ett foto.
Visa bilaga 489059
men jösses vad är historien bakom detta? Måste ju vara en kattuggla tänker jag..?Satt och tankande över lite bilder från telefonen och dök på dessa. Kvaliteten är rätt kass då telefonen har ett antal år på nacken, d.v.s. kameran är inte så bra. Dessutom var det skymning. Och jag inser att det kanske är på gränsen till att betraktas som naturbilder, men jag tycker dock de är imponerande djur så jag postar bilderna ändå.
Visa bilaga 489002
Visa bilaga 489001
Visa bilaga 489000
Visa bilaga 488999
Visa bilaga 488998
Nej. Kattugglor är inte så stora. Är utsättning av berguvar uppfödda i fångenskap.men jösses vad är historien bakom detta? Måste ju vara en kattuggla tänker jag..?
Samma här. Fotar bara med mobilen nuförtiden. Ärligt så är ju mobilkamerorna rätt bra numera, funkar utmärkt att titta på bilderna i.........mobilen.Mobilbild. Ibland saknar jag tiden då jag hade med en riktig kamera. Men jag är för lat.
Visa bilaga 489174
Tog mig friheten att redigera lite :)Sannolikt en av de minst idylliska platser som någon bild i denna tråd tagits på. Tar det som ett bevis på att det går att hitta något fint på de flesta platser.
Bilden skulle nog egentligen mått gott av lite mer vidvinkel men det fick bli vad kameran mäktade med.
Visa bilaga 489340