[ot] Våga visa dina naturbilder! ;-)

Majkel

Medlem
Natur i trädgården

Bilagor

• 20210413_164019.jpg
    20210413_164019.jpg
    1.9 MB · Besök: 53

Tant_Trek

Aktiv medlem
Är det en klätterled som heter så? Naturligt hål?
Naturligt hål, det finns några jättegrytor i området också. Men i närheten av hyfsade klätterväggar, Hylteberget i Partille. (Jag är inte klättrare själv så jag kan bara säga att jag ser folk som klättrar här.)
Jag tänkte mest "ge inte upp" lite fånigt i form av "droppen som urholkar stenen"...

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Sommarvärme idag, 18 grader varmt. Tog en lång tur efter jobbet.

IMG_20210420_173129.jpg

Griskultingar!! De var lite skygga, det här var bästa bilden jag fick, på hälften av dem.

---

IMG_20210420_161237.jpg

En sådan kristall! Aldrig sett så stor förut.

---

IMG_20210420_153236.jpg

Julgran mitt i naturen :) fast de flesta kulorna hade blåst bort.

---

IMG_20210420_141442.jpg

Har var det familjefest :) tre st på en gång.

GoranS

Aktiv medlem
Satt och tankande över lite bilder från telefonen och dök på dessa. Kvaliteten är rätt kass då telefonen har ett antal år på nacken, d.v.s. kameran är inte så bra. Dessutom var det skymning. Och jag inser att det kanske är på gränsen till att betraktas som naturbilder, men jag tycker dock de är imponerande djur så jag postar bilderna ändå.
IMG_0083 (Large).jpeg

IMG_0085 (Large).jpeg

IMG_0086 (Large).jpeg

IMG_0089 (Large).jpeg

IMG_0093 (Large).jpeg

Senast ändrad:

Jolinwood

Aktiv medlem
Satt och tankande över lite bilder från telefonen och dök på dessa. Kvaliteten är rätt kass då telefonen har ett antal år på nacken, d.v.s. kameran är inte så bra. Dessutom var det skymning. Och jag inser att det kanske är på gränsen till att betraktas som naturbilder, men jag tycker dock de är imponerande djur så jag postar bilderna ändå.
Visa bilaga 489002

Visa bilaga 489001

Visa bilaga 489000

Visa bilaga 488999

Visa bilaga 488998
men jösses vad är historien bakom detta? Måste ju vara en kattuggla tänker jag..📦

GoranS

Aktiv medlem
Sannolikt en av de minst idylliska platser som någon bild i denna tråd tagits på. Tar det som ett bevis på att det går att hitta något fint på de flesta platser.

Bilden skulle nog egentligen mått gott av lite mer vidvinkel men det fick bli vad kameran mäktade med.
P5160706 (Large).jpeg

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer