Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju lite sjukt faktiskt. Annars visar ju röstningen vad folket tycker.Jag har inte satt mig in på senare år, men som jag förstått kan du sitta och rösta hur mycket som helst (eller ja, nån begränsning verkar ju finnas), och framförallt under galakvällen då de sorterar bort kandidater allt eftersom är det bara att mata på. Ungefär som mello alltså.
Man måste alltså rösta åtminstone tre gånger om ens röst ska vara med hela vägen, tolkar jag reglerna. Undrar hur många som har koll på det.En gång per dygn kan man väl rösta? gammal info men ändå:
![]()
Fakta: Så röstar du på Jerringpriset - Jerringpriset
Totalt har 16 kandidater nominerats till Radiosportens Jerringpris 2018. Nu är det upp till svenska folket att rösta fram den idrottsprestation som varit ...sverigesradio.se
Sveriges andra guld! Ska bli otroligt kul att se NvdP!Imorgon smäller det, jag tror rejält ?
![]()
Drömlottning för Nils van der Poel - Radiosporten
Sveriges kanske största guldhopp i Peking-OS Nils van der Poel går ut i sista par på herrarnas 5000 meter skridsko klockan 09.30 på söndagen.Han kommer ...sverigesradio.se
Dålig tajming, dom nämnde det en microsekund efter jag skrev?De sa att det är spolning nu.
Du glömmer pickelpustaren.Är bragdguldet hemma nu?
Efter 10000, ja.Är bragdguldet hemma nu?
Efter spolningen låter det på kommentatorerna som att de som åkt snarast underpresterat lite. Oroväckande?
Är det verkligen en bragd om man går in som storfavorit? :pEfter 10000, ja.
Han får väl slå världsrekord samtidigt då.Är det verkligen en bragd om man går in som storfavorit? :p