Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förväxlade med serrano. Sorry. Jag föredrar själv italienska viner (även om det är väl mycket torkade druvor på hyllorna nu) när jag inte ramlar hem till Frankrike.Dina råd hade vägt tyngre om du inte sagt att bresaola är från Spanien :)
Men nu tog jag det som fanns till hands. Hade redan provat av GT innan jag gav mig på köttbitarna.
Tyckte den var ok.
Men föredrar hernö, tror jag.
Då springer man fort som fan till Konsum och köper Fever, eller i värsta fall Schwzxeppez eller vad fan det heter. Och liket fryser man in med glas och citron och allt. Används med fördel som en stor iskub dagen efter när du blandar en kanna Pim’s Cup med ginger ale. Och vipps... du har en anledning att spela tennis och börja dricka direkt efter lunch.Mis
Misär
1. Hurdå snygga? Halvcentimeters räcker, oxå spara ena halvan av citronen så att du kan klämma lite saft över spriten innan virket. Skulle du av nån anledning vilja ha tunnare så kör några skivor i mandolinen, men jag fattar inte vad syftet skulle vara.Två frågor.
-Hur gör ni citronerna så tunna och snygga?
-Eftersom man tydligen kan ha i gurka och svartpeppar, skulle man då även kunna ha några ljusa granskott?
Äsch jag tar en bonusfråga också, långt eller kort glas?
Vass kniv så kan man göra dem nästan genomskinliga. Slö kniv hopplöst.Två frågor.
-Hur gör ni citronerna så tunna och snygga?
-Eftersom man tydligen kan ha i gurka och svartpeppar, skulle man då även kunna ha några ljusa granskott?
Äsch jag tar en bonusfråga också, långt eller kort glas?
Det finns en tråd för mörk sprit.[OT] Man kan säga väldigt mycket om det hipsteriga i att premiumrom har tagit över singelmaltens roll bland ängsliga trettioåringar med heldämpade hojar, men det var längesen nu. Den här var dock väldigt trevlig. Ananas både i smaksättning och infusion. Dracks som avec till bok, efter italiensk fyrarätters, efter två mil längs havet med segelbåtar i bukten. Visa bilaga 430000 (Kommer GT strax.)
Japp, och det finns en mörk tråd för vit sprit. Blandad med tonic. Min tråd, den här. Du är hjärtligt välkommen in, om du har gott om is i frysen och annat än Gordon’s i barskåpet.Det finns en tråd för mörk sprit.
Jag är iofs inte ängslig men både 30 och med heldämpat. Rom är för sött 9 gånger av 10, hellre en bra whisky som är rätt 9 gånger av 10.
Det finns GT även vid bikepacking. Bjud-GT på Bjärehalvön och camping-GT på Onsalahalvön :)
Visa bilaga 430008
Visa bilaga 430004
Gäller att inte blanda ihop den och flaskan med t-röd!Mer camping-GT. Tog med en skvätt Brokers Pink och en Ekobryggeriet original. Isen höll sig hela vägen. Fint så.
Visa bilaga 430565
?Gäller att inte blanda ihop den och flaskan med t-röd!