Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan! 5-7 godkända tyska pilsner ?55 riksdaler på systemet
Testa och återkom snåljåp ?Fy fan! 5-7 godkända tyska pilsner ?
Testa och återkom snåljåp
Denna "öl" är nyupptäckt för mig. Jag blev påtvingad den av mina cykelkompisar som mest cyklar för att få dricka öl. Innan denna dyrgrip drack jag nästan bara industriell lager och var ändå lika lycklig ?Jag är bara nyfiken VARFÖR alla kan brygga så "komplicerade" öl
( med smak av choklad, inslag av pekannötter, kokos, vanilj, romrussin, lakrits och kaffe ), och så få kan brygga god pilsner, var man behöver bara 4 ingredienser
Man kan leva på makaroner och falukorv också men...Jag är bara nyfiken VARFÖR alla kan brygga så "komplicerade" öl
( med smak av choklad, inslag av pekannötter, kokos, vanilj, romrussin, lakrits och kaffe ), och så få kan brygga god pilsner, var man behöver bara 4 ingredienser ?
Jag blev påtvingad den av mina cykelkompisar som mest cyklar för att få dricka öl
Så kan de vara... de håller på o brygger öl o pratar om komplexa smaker o skit. Ja fattar inget ?Du cyklar INTE med cyklister, di cyklar med HIPSTERS![]()
de håller på o brygger öl o pratar om komplexa smaker o skit.
Kungar!Vilken tur, att RIKTIGA tjeckiska "öldrickare" försöker INTE hitta choklad och kaffe i sina öl (på bilden i blå tröja med skägg) ; medan jag åt middag ( 1 timme?), han hann dricka 5 öl!!!!!)
Andra bilden ; jag drack 0,5l , han 1,5l
Dina referenser är från fel decennium. Hipsters bryr sig inte om öl längre och om de gör det så ölnördarna inne på tysk hantverkslager sen ett antal år tillbaka.Du cyklar INTE med cyklister, du cyklar med HIPSTERS![]()
Det var inte råd. Uppdaterade riktlinjer för proffessionens arbete med riskbeteenden och missbruk. En viktig skillnad.Så, nu har Agnes Wold sågat Soc.styrelsens nya råd!
Bara att dricka på!![]()
Agnes Wold sågar forskningen bakom nya alkoholråden
Dricker du fyra små glas vin under en kväll har du ett riskbruk, enligt Socialstyrelsen. Överläkaren Agnes Wold håller inte med: – Det finns ingen vetenskap bakwww.aftonbladet.se
Även om jag testar, så jag KAN INTE säga det på forum.
Jarek dricker BARA lager !!!!
ALLA mina tyska jag visar här, kostade mig 1,80 EUR /flaska (kanske 2-3 kostade 2 EUR). Finns billigare ; i vanliga tyska matbutiker, öl börjar på 0,49 EUR . Vill inte dricka dyra, vill dricka BÄSTA!!!
Och choklad, romrussin och pekannötter ÄTER jag , inte dricker![]()
LAGER är LAGER. Vi är inga rasister (jag i.a.f.), så mörk funkar jättebra också!Jag gillar tysk lager, men då ska det helst vara
Visa bilaga 654228
Det är tydligen cykelutflykt i skolan under veckan, då är det tydligen viktigt att cykeln är fin. Annars not so much ?
Jag tog på mig arbetsledarrollen
Aha, såpass! Inte ofta jag dricker cider så den hade jag missat, tack! :)Men det finns ju en cidertråd!
https://happyride.se/forum/threads/ot-vilken-lagom-kall-cider-dricker-du-nu.3693649/#post-4326885
Grekland eller Cypern?32 grader varmt och klockan är 1720. Vi kämpar på Visa bilaga 654468
Cypern ?Grekland eller Cypern?
Låter magiskt!Kanske ska vi arrangera ölgravel i tyska Franken nästa säsong?
Från bryggeriet till bryggeriet. Km blir inte viktiga![]()
RESPEKT!Mästare !!!!
![]()
26-Jähriger will Weltrekord im Maßkrugstemmen knacken
Matthias Völkl will am Montag im Münchner Hofbräuhaus den Weltrekord im Maßkrugstemmen knacken. Wieviele Krüge er dazu auf einmal tragen muss ...www.augsburger-allgemeine.de
Såg att dom hade en Kaiserhöfer Schwedentrunk i produktsortimentet, något du testat? ;)Malmö !
Hamnar i TOP 3 (kanske t.o.m. på toppen) av mina alla tyska!!!
Det är inte öl, det är KONST !!!!!!!!!!!
Visa bilaga 654519