Skoj att så många dök upp idag, var väldigt skojiga stigar, men den första stigen var HEMSKT jobbig. Speciellt med uppförsbackarna man rejsade uppför ifrån början innan stigen!
Kommande Torsdag 20e kommer jag ej plannera in någon XC runda pga börjar jobb 21:00 :(
Veckan därpå blir det inte heller något pga Åre ;)
Nästa XC runda som jag kommer planera blir Tisdag 1a September, wiho! Vet ej vart vi skall fara då, så kom gärna med förslag om just DU vet någon gudomlig XC stig. Eller har ett ställe som du vill utforska där du tror det finns grymma XC stigar.
18 September (om jag inte tagit fel på jobb schemat) så hade jag tänkt, om vädret är ok, att vi ska grilla lite senare på kvällen ute i Kroksta hos morsan (pga grillstad och stort bord vid grillstad) och sen blir det... TADDA.. NIGHT RIDE! Så ladda batterier till pannlampa (eller köp dig en!), vi kommer ge oss ut på bekanta pushbike stigar just pga att vi vet hur dom är, och vi vill inte vandra vilse i mörkret i tomteskogarna med flodhästar å elefanter som lurar bakom träd.
Hoppas för övrigt att någon annan kanske planerar in XC eller annan cykling nu på Torsdag och Åre veckan.
Bara å gnälla om jag missat något knas eller skrivit något knas