Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nu är det dax igen <http://www2.blocket.se/view/2152374.htm?l=0&c=1&city=0>. Det måste vara ngn som sitter på ett större parti o prånglar ut en "exklusiv" cykel med jämna mellanrum. Sist tror jag dom skulle ha 1795:- för dom.
Ohh! Sis 40 Megarange! Samma finns på Klas Ohlsson för... öhh... flera kronor. Såg en senast idag. Snygg röd kedjetrissa. Växeln sitter fast med hjälp av hjulbulten. Gedigen 80-talsdesign.
Hmm viste inte att Clas Ohlson sålde kompletta cyklar, finns inget på deras hemsida, och jag har inte sett några i Uppsala butiken iaf.
Så den cykeln är inget att hurra över alltså, är det typ "kvalitetscykel ala Biltema" ungefär. Vad ska man köpa för prylar för att få en sån förresten och var?
Jag kan nästan ta gift på att det inte är någon hydraulisk gaffel det där. Snarare någon gummistudsare tidigt 90-tal.
Tragiskt bara att det finns alltid folk som förlorar tusenlappar på att köpa nåt som inte är vad de tror.... Är ju inte så kul att höra av den cykel-insatte grannen typ att "Vad gav du för den där? Tusen spänn eller?" och så har man pyntat flera tusen för den....
Nja, inte för att det är nåt fel på designen. Men eftersom Pininfarina verkar kunna sätta sitt namn på lite av varje och kaffemaskinen säljs av Lavazza så blir jag lite misstänksam. Tacka vet jag en Faema laddad med Illy.
Jag måste erkänna att jag köpt en ;) men för den eminenta priset 1000kr.
Har iofs inte kollat vad man får för cykel för 1000:- men jag tycker den är värd det priset. Frugan använder den hela tiden utan problem. Jag kan hålla med om att man inte ska betala mer än jag gjort och att den är riktigt ful :D
Många som har åsikter,men ingen som testat... köpte en för 900:- och är helnöjd, den har hållt bättre än polarens 8000:- crescent trots likvärdig behandling.. Frågan är ju om inte dom mest blåsta är dom som köpt dyra märkescyklar...
Men är det en ok mountain bike? Jag är på jakt efter en mtb (begagnad) för runt 2000 kr för lite skogsstigar och grusvägar. Såg den här Pininfarina på Blocket och tänkte att den såg lite kul ut och att priset var billigt för en ny hoj...Frågan är ju om den är nåt att ha?
Hela annonsen känns lite skum, personen i fråga finns inte att finna på Eniro, inte heller företaget...
Nej Pininfarinacyklarna förtjänar inte ens att kallas mtb:s.
Du kan komma över mycket bättre köp för 2000kr. Någon 10-15 år gammal helstel mtb med fungerande och hyffsat oslitna komponenter/drivlina är nog det jag skulle leta efter i det prissegmentet.
M-golf är faktiskt ett bra märke som säljs av många riktiga golfshop:ar. Jag har själv en M-golf driver som jag är mkt nöjd med. Det är snarast så att man undrar om det är kopior som säljs, men då vore det antagligen mer lönsamt att göra kopior av något mer etablerat märke. ...jo jag vet att golf anses vara en svordom på happy...
rs skrev:
-------------------------------------------------------
> Är de här Pininfarina-cyklarna bara skit eller?
Svar ja.
> Såg just en annons på blocket.se och tyckte ju först att det lät grymt bra... Nån som vet!?
De har precis avhandlats i en mer aktuell tråd: http://happymtb.org/forum/read.php/1/234504 Läs den för mer info. Om du tänker på de som på Blocket annonseras ut för 1.750:- så är mitt råd att lägga pengarna på någonting annat, de hojarna är inte ens värda hälften. Vore de det så skulle de säljas i butik, och inte via annonser på Blocket eller följa med "gratis" när man köper TV.