Problem med rakning av benen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Faktiskt, det har nog inte gÄtt upp för mig förrÀn nu att en majoritet av mÀnnen i Sverige faktiskt rakar benen, jag Àr fortfarande i chock. (Att vissa gjorde det visste jag, elitidrottare inom vissa grenar samt transvestiter, totalt naiv Àr jag inte men nÀstan.) I och för sig har det blivit exceptionellt populÀrt med sjömanslooken nu för tiden med ex antal tatueringar och jag kan förstÄ att man vill framhÀva dessa dyrt förvÀrvade konstverk, en viss logik dÀr.Det skaver att ha rÄkat hamna i ett sammanhang dÀr han plötsligt avviker frÄn normen, kanske?
Ett tag kom det nya barberare i varje gathörn, det nya kanske blir hÄrborttagningskliniker för mÀn, en vattentÀt affÀrsidé.
Men Àr det inte ganska ovanligt med hÄrborttagningskliniker riktade för just mÀn? Ge mig nÄgra adresser.Det finns redan, du Àr 15 Är för sen :)
En majoritet??? LÀgg av assÄ. kÀlla pÄ det? (Har ej lÀst hela lÄnga trÄden :-))Faktiskt, det har nog inte gÄtt upp för mig förrÀn nu att en majoritet av mÀnnen i Sverige faktiskt rakar benen, jag Àr fortfarande i chock.
VÀnligen rikta frÄgan till utövarna i pÄfÄgeltrÄden, jag har inte börjat Ànnu.En majoritet??? LÀgg av assÄ. kÀlla pÄ det? (Har ej lÀst hela lÄnga trÄden :-))
Ăr man proffs sĂ„ kör man det stallet bestĂ€mmer.....Bianchi?![]()
Att du orkar :)Faktiskt, det har nog inte gÄtt upp för mig förrÀn nu att en majoritet av mÀnnen i Sverige faktiskt rakar benen, jag Àr fortfarande i chock. (Att vissa gjorde det visste jag, elitidrottare inom vissa grenar samt transvestiter, totalt naiv Àr jag inte men nÀstan.) I och för sig har det blivit exceptionellt populÀrt med sjömanslooken nu för tiden med ex antal tatueringar och jag kan förstÄ att man vill framhÀva dessa dyrt förvÀrvade konstverk, en viss logik dÀr.
Ett tag kom det nya barberare i varje gathörn, det nya kanske blir hÄrborttagningskliniker för mÀn, en vattentÀt affÀrsidé. Ser man in i framtidens spÄkula sÄ blir det nog Àven makeup kliniker för mÀn, frÄgan Àr inte om utan nÀr. Finns möjligen redan men ett ytterst fÄtal.
Utvecklingen för kvinnor verkar dÀremot gÄ i en motsatt riktning, de framhÀver inte riktigt sin kvinnlighet pÄ samma sÀtt som förr (om man grovt generaliserar).
Intressant!![]()
Nu vet jag vad jag ska snacka om pÄ koncernfesten ikvÀll, alltid bra med engagerande samtalsÀmnen.
@GoranS Jag önskar din Äsikt i detta Àmne men du hÄller dig borta.
Att du orkar :)
lÀgg dig pÄ rulle istÀllet sÄ slipper du raka benen.
Kvinnors kvinnlighet sitter inte i kroppsbehÄring eller att framhÀva sin kropp för allmÀn beskÄdan.Faktiskt, det har nog inte gÄtt upp för mig förrÀn nu att en majoritet av mÀnnen i Sverige faktiskt rakar benen, jag Àr fortfarande i chock. (Att vissa gjorde det visste jag, elitidrottare inom vissa grenar samt transvestiter, totalt naiv Àr jag inte men nÀstan.) I och för sig har det blivit exceptionellt populÀrt med sjömanslooken nu för tiden med ex antal tatueringar och jag kan förstÄ att man vill framhÀva dessa dyrt förvÀrvade konstverk, en viss logik dÀr.
Ett tag kom det nya barberare i varje gathörn, det nya kanske blir hÄrborttagningskliniker för mÀn, en vattentÀt affÀrsidé. Ser man in i framtidens spÄkula sÄ blir det nog Àven makeup kliniker för mÀn, frÄgan Àr inte om utan nÀr. Finns möjligen redan men ett ytterst fÄtal.
Utvecklingen för kvinnor verkar dÀremot gÄ i en motsatt riktning, de framhÀver inte riktigt sin kvinnlighet pÄ samma sÀtt som förr (om man grovt generaliserar).
Intressant!![]()
Nu vet jag vad jag ska snacka om pÄ koncernfesten ikvÀll, alltid bra med engagerande samtalsÀmnen.
@GoranS Jag önskar din Äsikt i detta Àmne men du hÄller dig borta.
Snyggt, var lÀnge sedan jag sportade ormsalvakit
Den dÀr bilden kÀnner jag igen. RÀkna med att det kommer ett tjugosiffrigt skadestÄndskrav för upphovsrÀttsintrÄng
Jag har ÀndÄ bara tagit med en liten del av bilden sÄ att inte Lindas r.v skyltas i onödan, tÀnker att det dÄ kan bli lite billigare?Den dÀr bilden kÀnner jag igen. RÀkna med att det kommer ett tjugosiffrigt skadestÄndskrav för upphovsrÀttsintrÄng![]()
Varandra?Otroligt vad sportkillar gillar nollning och att raka varandra. Det har man ju hört
Provade epilator idag....det var "intressant"![]()
I knowProvade epilator idag....det var "intressant"![]()
HellerBaksida lÄr Àr ingen höjdare.
JahaâŠ.den skulleâŠ.alltsĂ„âŠ.inte visas för allmĂ€nhetenâŠ..och jag som sĂ„lt in den till Cosmonova@Fd Paco
Har du lÀckt om vÄr kommande intimrakning pÄ varandra, det Àr nog inte sÄ bra om det blir allmÀnt kÀnt![]()
Jag vill att vi hĂ„ller det mellan OSSJahaâŠ.den skulleâŠ.alltsĂ„âŠ.inte visas för allmĂ€nhetenâŠ..och jag som sĂ„lt in den till Cosmonova
Med tanke pÄ mitt skÀgg kan jag lika gÀrna cykla i löst sittande skoteroverall![]()
FlÄtJag vill att vi hÄller det mellan OSS![]()
Bara dom snabba, hÀffaklumpar pÄ mtb eller gravel bör nog vara lurviga.FlÄt
Att det Àr a & o för landsvÀgscyklister vara slÀt som en delfin vet de flesta men Àr det samma lika regler för oss som Äker grusrÀser?
Det Àr vÀrst första gÄngen pÄ sÀsongen (nej jag pallar inte att epilera pÄ vintern), jag tycker knÀskÄlen gör ondast men sÄ hemskt Àr det vÀl inte?Provade epilator idag....det var "intressant"![]()
Det Àr vÀrst första gÄngen pÄ sÀsongen (nej jag pallar inte att epilera pÄ vintern), jag tycker knÀskÄlen gör ondast men sÄ hemskt Àr det vÀl inte?
Största fördelarna tycker jag Àr att det gÄr snabbt och enkelt att borsta bort leran frÄn benen innan man gÄr in i bilen och att man slipper hÄrstrÄn som fastnar i tejpen nÀr man har kompresser pÄ sin road rash. Att man ser elit ut Àr ju bara en bonus.
SÀkert liknande, en stor skillnad dock Àr att dom flesta inte tatuerar sig sjÀlva.Mm det var en ovÀntad bonus - plötsligt rann leran av i duschen frÄn benen
Har aldrig tatuerat mig, men inbillar mig att det kÀnns lite som epilator? NÄn som testat bÄda?
HÀr behövs rakning av benen!Behöver inte raka mina ben. ...Dom Àr vÀl inte sÄ krokiga!?
Snake-modell'Kan enkelt göras om till bandyklubba.
Köpte en sÄn efter ditt tips. Helvete sÄ effektiv! Rev ju bort lÄnga hÄrstrÄn pÄ benen lÀtt som en plÀtt. Men nu Àr benen lite sönderrivna kÀnns det som. Typ som jag minns det att lÄren blev efter att man glidtacklat pÄ torrt grÀs. Inte som brÀnnsÄr men pÄ vÀg Ät det hÄllet. Tog jag i för hÄrt eller Àr jag bara för ovan och/eller vek?Jag kan tipsa om ett bra komplement till epilatorn. Leta en sÄn hÀr skrubb-grej, finns för mindre Àn en hundring pÄ fulsajter. Gnugga efter du epilerat, benen blir vÀldigt slÀta för man blir av med lite död hud, och frÀmst att man inte fÄr "ploppar/prickar" av smÄhÄr som inte kommer ut genom huden. (Förklarar dÄligt inser jag, men jag har sett att det kallas "jordgubbseffekt" ibland, tÀnk prickarna pÄ en jordgubbe alltsÄ.)
LÀnk för illustration: https://haireraser.se/products/harborttagning-scrub
MotsÀgelsefullt. Du Àr inte vek om du tog i för hÄrt...Köpte en sÄn efter ditt tips. Helvete sÄ effektiv! Rev ju bort lÄnga hÄrstrÄn pÄ benen lÀtt som en plÀtt. Men nu Àr benen lite sönderrivna kÀnns det som. Typ som jag minns det att lÄren blev efter att man glidtacklat pÄ torrt grÀs. Inte som brÀnnsÄr men pÄ vÀg Ät det hÄllet. Tog jag i för hÄrt eller Àr jag bara för ovan och/eller vek?
Problem med rakning av benenHur bör jag raka benen pÄ bÀsta sett? Det kÀnns nÀstan lite knottrigt ibland efter. Vet inte om det Àr stubb. Men hur gör ni för att fÄ dem alldeles lena. Jag rakar bara med hyvel.
Tog i för hÄrt! Ska inte bli som efter glidtacklingar pÄ konstgrÀs...Köpte en sÄn efter ditt tips. Helvete sÄ effektiv! Rev ju bort lÄnga hÄrstrÄn pÄ benen lÀtt som en plÀtt. Men nu Àr benen lite sönderrivna kÀnns det som. Typ som jag minns det att lÄren blev efter att man glidtacklat pÄ torrt grÀs. Inte som brÀnnsÄr men pÄ vÀg Ät det hÄllet. Tog jag i för hÄrt eller Àr jag bara för ovan och/eller vek?
Tog i för hÄrt men skinnet Àr för vekt!MotsÀgelsefullt. Du Àr inte vek om du tog i för hÄrt...![]()
Köpte en sÄn efter ditt tips. Helvete sÄ effektiv! Rev ju bort lÄnga hÄrstrÄn pÄ benen lÀtt som en plÀtt. Men nu Àr benen lite sönderrivna kÀnns det som. Typ som jag minns det att lÄren blev efter att man glidtacklat pÄ torrt grÀs. Inte som brÀnnsÄr men pÄ vÀg Ät det hÄllet. Tog jag i för hÄrt eller Àr jag bara för ovan och/eller vek?