Radera tråd

Radera tråd
Jag vill radera problemen med baknavet på min cykel. Tyvärr ligger detta inte i mina händer men jag önskar att verkstaden raderar problemet snabbt och billigt åt mej.

Men tänk att den här tråden fortfarande finns kvar helt oraderad.

Radera tråd
PKJoacim sa:
Jag vill radera problemen med baknavet på min cykel. Tyvärr ligger detta inte i mina händer men jag önskar att verkstaden raderar problemet snabbt och billigt åt mej.

Men tänk att den här tråden fortfarande finns kvar helt oraderad.

Jag misstänker att det kommer att raderas pengar från din plånbok/ditt konto!

Radera tråd
Kämpar med att radera denna

IMG_20160502_162005247.jpg

Sådär ja! Det lyckades slutligen!

IMG_20160502_162411580.jpg

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Jeppe_E sa:
Helgens äventyr i snöslask och hagel betalar sig i en kraftig förkylning med halsont. Kan man radera förkylningen utan att radera Gran Fondot? Eller går de hand i hand. Måste jag således radera Gran Fondot för att förkylningen skall försvinna? Får man ha kvar det på strava?

Många frågor nu...och näsan rinner.

Glad nyhet! Rinnsnuvan är borta och ersatt av....tadaaa! trögflytande slem i kombination med hosta. Arsozath, eftersom du inte raderat något idag, så kan du radera detta!

Funderar på att ge någon en tungkyss och på så sätt överföra viruset, skulle det fungera?
Vi skulle kunna prova :) Vi cyklar hemifrån nu och möts halvvägs och sen cyklar vi hem igen. Eller så raderar vi den idén :)

Radera tråd
PKJoacim sa:
Verkstaden misslyckades med att radera navproblemet. Funderar på att radera lite pengar genom att köpa ett nytt hjul.

Jag tänker radera mitt framhjul. Beställde ett nytt igår. Kul att cykla på vägen, men börjar få lite längtan efter mtb igen och då måste man ju ha fungerande framhjul om man klarar av att cykla stig på bara bakhjulet.

Radera tråd
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Verkstaden misslyckades med att radera navproblemet. Funderar på att radera lite pengar genom att köpa ett nytt hjul.

Jag tänker radera mitt framhjul. Beställde ett nytt igår. Kul att cykla på vägen, men börjar få lite längtan efter mtb igen och då måste man ju ha fungerande framhjul om man klarar av att cykla stig på bara bakhjulet.

Den där sista meningen får du nog fundera på att radera och göra om, för nu blev den bara konstig :S

Själv raderade jag 4 KOM idag. Någon slags personligt rekord är det och benen är som två döda köttklumpar.

Och så raderade jag ett hål i ett stängel. Det var välbehövligt för avelsbaggarna hade raderat sig själva ur hagen. Fick hjälp av min gamla hund. 14 år and still going strong! EN av pojkarna satte upp lite motstånd, men det raderade hon snabbt och effektivt med en liten uppläxning.
Ayia.jpg

Och så raderade jag lite skräp oxå!

Radera tråd
Jag måste radera min hunger innan jag kan tänka. Har fan inte ätit på 11 timmar - blir lite seg i skallen då. Därav konstig mening utan mening...

Härlig dag ute lät det som !

Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:

Den där sista meningen får du nog fundera på att radera och göra om, för nu blev den bara konstig :S

Själv raderade jag 4 KOM idag. Någon slags personligt rekord är det och benen är som två döda köttklumpar

Men då är du ju på god väg att radera benen! Nog tar det sig allt!

Radera tråd
OT är Topic i denna tråd. Typ.

Kan ingen radera arbetsveckan som kommer nu? Jag vill ju cykla och helst inte jobba nu när kylan väl är raderad..

Radera tråd
me.I.am sa:
Mello, Moldavien, wow vilken snygg klänning! (sorry klädförbundet om jag objektifierar ett klädesplagg)

Vill du radera alla trådar i den eller? Med tanke på trådrubriken, annars verkar uttalandet mest OT?

Jag började arbetsdagen med att radera lite tårta som blivit över från igår. Vi måste ju alla hjälpas åt och hålla ordning i köket, inte sant?

Radera tråd
Vad ska man radera idag? Alla dessa möjligheter. Blir matt bara av att tänka på det.

Igår ville jag radera Sportson i Uppsala. Monterade nya klingan och trots att dom sagt att mina klingbultar skulle passa så var dom för korta. Men sen kom jag på att jag gjort en petri och vänt klingan åt fel håll. Då ändrade jag mej och ville radera min egen stupiditet istället.
Lyckades inte med det så jag drog sönder vevarmsbulten istället. Då var jag glad att jag inte raderat Sportson ty dom kunde skaka fram en bult som passade.

Radera tråd
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:
Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:
Mello, Moldavien, wow vilken snygg klänning! (sorry klädförbundet om jag objektifierar ett klädesplagg)

Om någon permanent kunde radera melodifestivalen skulle i alla fall inte jag sörja en sekund.

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

Radera tråd
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

Om någon permanent kunde radera melodifestivalen skulle i alla fall inte jag sörja en sekund.

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

-1 på att du -3:ar mig :(

Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+1 på att du -1:a -3:an!

Radera tråd
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

*(3+4i)/(0.5*exp(1+pi*i))

Radera tråd
GoranS sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Nä nu! Votering begärd!

Radera tråd
Pfaff sa:
GoranS sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Nä nu! Votering begärd!

Votering är begärd och skall verkställas!

Radera tråd
Pfaff sa:
GoranS sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Nä nu! Votering begärd!

12 poäng går till.... Ja! Mello är kul trots allt!

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
GoranS sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Nä nu! Votering begärd!

Övriga 12-poängare går till .. Ja! Dubbla benbrott och en dejt med Hannibal Lecter är trots allt helfestligt!

Radera tråd
GoranS sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
GoranS sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Nä nu! Votering begärd!

Övriga 12-poängare går till .. Ja! Dubbla benbrott och en dejt med Hannibal Lecter är trots allt helfestligt!

Har inte testat, men mello, chips och trevligt sällskap låter ändå trevligare tänker jag. Lite iaf.

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
GoranS sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Kung_Gustaf sa:

T_T

GoranS sa:
me.I.am sa:

+1 (1 som i jättemycket)

-3

Det är ju jätte... kul?

+42 på allt!

+1 på det!

Nä nu! Votering begärd!

Har inte testat, men mello, chips och trevligt sällskap låter ändå trevligare tänker jag. Lite iaf.

Grader i helvetet (trevligt sällskap undantaget).

Tillbaka
Topp