Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
geologen sa:Jag vill radera stelheten i nacken efter att ha sträckkört från Sunne till Gbg.
PKJoacim sa:Jag vill radera problemen med baknavet på min cykel. Tyvärr ligger detta inte i mina händer men jag önskar att verkstaden raderar problemet snabbt och billigt åt mej.
Men tänk att den här tråden fortfarande finns kvar helt oraderad.
PKJoacim sa:Brunt hål-vanlig toalett, svårt hål-rymdtoalett. Kenny Starfighter i högform.
Vi skulle kunna prova :) Vi cyklar hemifrån nu och möts halvvägs och sen cyklar vi hem igen. Eller så raderar vi den idén :)Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:Helgens äventyr i snöslask och hagel betalar sig i en kraftig förkylning med halsont. Kan man radera förkylningen utan att radera Gran Fondot? Eller går de hand i hand. Måste jag således radera Gran Fondot för att förkylningen skall försvinna? Får man ha kvar det på strava?
Många frågor nu...och näsan rinner.
Glad nyhet! Rinnsnuvan är borta och ersatt av....tadaaa! trögflytande slem i kombination med hosta. Arsozath, eftersom du inte raderat något idag, så kan du radera detta!
Funderar på att ge någon en tungkyss och på så sätt överföra viruset, skulle det fungera?
Pfaff sa:Kämpar med att radera denna
Sådär ja! Det lyckades slutligen!
GoranS sa:Pfaff sa:Kämpar med att radera denna
Sådär ja! Det lyckades slutligen!
Nähädu, den går vi inte på. Du har ju bara hällt tillbaka drycken i burken. ;-)
Nej, jag ska bli galaxhjälte.trailbiker sa:PKJoacim sa:Brunt hål-vanlig toalett, svårt hål-rymdtoalett. Kenny Starfighter i högform.
Fick en autograf av Johan men skulle ha till barnen... Han skrev till sist Kenny Starfighter men sitt riktiga namn inom parentes...
Pengarna är slut, du får bli frisör :)
PKJoacim sa:Verkstaden misslyckades med att radera navproblemet. Funderar på att radera lite pengar genom att köpa ett nytt hjul.
Bengt-re sa:PKJoacim sa:Verkstaden misslyckades med att radera navproblemet. Funderar på att radera lite pengar genom att köpa ett nytt hjul.
Jag tänker radera mitt framhjul. Beställde ett nytt igår. Kul att cykla på vägen, men börjar få lite längtan efter mtb igen och då måste man ju ha fungerande framhjul om man klarar av att cykla stig på bara bakhjulet.
Arsozath sa:Bengt-re sa:PKJoacim sa:Verkstaden misslyckades med att radera navproblemet. Funderar på att radera lite pengar genom att köpa ett nytt hjul.
Jag tänker radera mitt framhjul. Beställde ett nytt igår. Kul att cykla på vägen, men börjar få lite längtan efter mtb igen och då måste man ju ha fungerande framhjul om man klarar av att cykla stig på bara bakhjulet.
Den där sista meningen får du nog fundera på att radera och göra om, för nu blev den bara konstig :S
Själv raderade jag 4 KOM idag. Någon slags personligt rekord är det och benen är som två döda köttklumpar
Men är inte det där OT?me.I.am sa:Slog på 4an i väntan på hockeyVM, bingolotto ligger innan, Britta 93 - vilken hjälte.
GoranS sa:Kan ingen radera vädergudarna? De är sadister:
Bengt-re sa:GoranS sa:Kan ingen radera vädergudarna? De är sadister:
Är det oki att gråta en liten skvätt?
Buääää!
me.I.am sa:Mello, Moldavien, wow vilken snygg klänning! (sorry klädförbundet om jag objektifierar ett klädesplagg)
me.I.am sa:Mello, Moldavien, wow vilken snygg klänning! (sorry klädförbundet om jag objektifierar ett klädesplagg)
Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
GoranS sa:me.I.am sa:Mello, Moldavien, wow vilken snygg klänning! (sorry klädförbundet om jag objektifierar ett klädesplagg)
Om någon permanent kunde radera melodifestivalen skulle i alla fall inte jag sörja en sekund.
Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
GoranS sa:me.I.am sa:Mello, Moldavien, wow vilken snygg klänning! (sorry klädförbundet om jag objektifierar ett klädesplagg)
Om någon permanent kunde radera melodifestivalen skulle i alla fall inte jag sörja en sekund.
+1 (1 som i jättemycket)
Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
-1 på att du -3:ar mig :(
Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+1 på att du -1:a -3:an!
Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
GoranS sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
*(3+4i)/(0.5*exp(1+pi*i))
Pfaff sa:GoranS sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
Nä nu! Votering begärd!
Pfaff sa:GoranS sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
Nä nu! Votering begärd!
Bengt-re sa:Pfaff sa:GoranS sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
Nä nu! Votering begärd!
12 poäng går till.... Ja! Mello är kul trots allt!
GoranS sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:GoranS sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
Nä nu! Votering begärd!
Övriga 12-poängare går till .. Ja! Dubbla benbrott och en dejt med Hannibal Lecter är trots allt helfestligt!
Bengt-re sa:GoranS sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:GoranS sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Kung_Gustaf sa:Jag vill radera fördomar och landsvägscyklister.
T_T
+1 (1 som i jättemycket)
-3
Det är ju jätte... kul?
+42 på allt!
+1 på det!
Nä nu! Votering begärd!
Övriga 12-poängare går till .. Ja! Dubbla benbrott och en dejt med Hannibal Lecter är trots allt helfestligt!
Har inte testat, men mello, chips och trevligt sällskap låter ändå trevligare tänker jag. Lite iaf.