Radera tråd

Radera tråd
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!

Kanske bud på att radera tråden nu?

Hur många stortår? har du på din högra fot?

En bara faktist, men fick det i ett läkarintyg en gång. Trött AT-läkare... Fast den gången hade jag skurit upp tån som fick lappas ihop.

Hur skär man sig i tån?

Radera tråd
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!

En bara faktist, men fick det i ett läkarintyg en gång. Trött AT-läkare... Fast den gången hade jag skurit upp tån som fick lappas ihop.

Hur skär man sig i tån?

Glas på botten. Tävlade i kanot och när jag gick på botten efter loppet så var det plåt/glas eller något skit som skar upp tån. Blödde som fan...

Radera tråd
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:

Skurit upp tån så du hade två?

Radera tråd
Jimel sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:

Skurit upp tån så du hade två?

Nä. Mest köttigt. Ben och senor var hela.

Radera tråd
Peth sa:
Har raderat en semester i södra Frankrike, i morgon bär det hemåt.
Jag gjorde tvärtom, raderade massor av gamla arbetsbevis. På måndag blir det södra Frankrike.

Bilagor

• 1464190621556.jpg
    1464190621556.jpg
    148.7 KB · Besök: 20
Radera tråd
Jaha, den här tråden finns kvar medan min cykel raderats från mitt garage. Samtidigt raderades det pengar på en annan persons bankkonto. Vilken lycklig slump! Vilken dag som helst kommer en cykel att raderas från Velotek i Uppsala och massor av pengar att raderas från mitt bankkonto.

Radera tråd
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Jag vill radera mitt cykelsug NU!

Cukla då?
Utan cykel? Råkade ju sälja min Crave i måndags. Fast ikväll så kom ersättaren hem. Så i morgon blir det nog en sväng.

Har du bara EN cykel i taget? Det är för lite... ?
Tok heller, jag har en ca 20 år gammal Monark Philip på 20kg och tre växlar. Går lite trögt i skogen. Och en Nishiki hybrid pro -01 med utsliten kedja och glappt vevlager. Utan handtag. Går sådär i skogen. Men nu har jag skruvat på pedaler på Trancen så i morgon...

Radera tråd
PKJoacim sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Bengt-re sa:
PKJoacim sa:
Jag vill radera mitt cykelsug NU!

Cukla då?
Utan cykel? Råkade ju sälja min Crave i måndags. Fast ikväll så kom ersättaren hem. Så i morgon blir det nog en sväng.

Har du bara EN cykel i taget? Det är för lite... ?
Tok heller, jag har en ca 20 år gammal Monark Philip på 20kg och tre växlar. Går lite trögt i skogen. Och en Nishiki hybrid pro -01 med utsliten kedja och glappt vevlager. Utan handtag. Går sådär i skogen. Men nu har jag skruvat på pedaler på Trancen så i morgon...

??Har man en sån gosak på gång så kanske de andra alternativen känns sjukt oattraktiva..

Radera tråd
Jag har just raderat min pensionisttillvaro. Börjar jobba igen den första juli. Har därmed även raderat en massa fritid och ett hotande underskott på bankkontot.
Alltså tre flugor i en smäll!

Radera tråd
Pfaff sa:
Jag har just raderat min pensionisttillvaro. Börjar jobba igen den första juli. Har därmed även raderat en massa fritid och ett hotande underskott på bankkontot.

Låter ju trevligt! Jag raderade en liten liten bit av en tårta idag. Också trevligt.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:

Låter ju trevligt! Jag raderade en liten liten bit av en tårta idag. Också trevligt.

Väldigt! Hade du raderat en jättebit tror jag bestämt att det hade varit ännu trevligare. Och raderandet mer omfattande.

Radera tråd
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:

Väldigt! Hade du raderat en jättebit tror jag bestämt att det hade varit ännu trevligare. Och raderandet mer omfattande.

Mitt gastronala system har besvär att radera laktos och tårtor i sverige tenderar att vara berikade med icke laktosradderad grädde. Därav mitt mogna beslut att avstå från frosseri.

Radera tråd
Äh, lite misär ska vi väl kunna få i den här tråden också. Så, marsch iväg och köp en rejäl Schwarzwaldtårta och inmundiga nu, Bengt-re! ;-)

Tror jag ska ta och besöka duschen för att radera lite svett från kroppen nu.

Radera tråd
GoranS sa:
Äh, lite misär ska vi väl kunna få i den här tråden också. Så, marsch iväg och köp en rejäl Schwarzwaldtårta och inmundiga nu, Bengt-re! ;-)

Tror jag ska ta och besöka duschen för att radera lite svett från kroppen nu.

*s*

På jobbet var det en snäll projektledare som köpte just en sådan tårta till vi som hjälpe till med en projekt. Tyvärr så tålde jag inte grädde, en är diabetiker och den tredje var på något diet.... PL själv gillade inte tårta.... Cliff kändes det.

Men kom två tårtglada farbröder som jag banne mig tror åt upp hela tårtan...

Så kan det gå!

Radera tråd
Barometer sa:
Arsozath sa:
Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...

ÅÅhh har du skiljt dig? Grattis och lycka till! ;D

T_T

Mitt goda morgonhumör blev just raderat. Nu ska jag försöka radera lite jobb som behöver raderas innan arbetsveckan är raderad. Dessutom måste jag radera barnen från dagis idag, vilket gör att delar av min arbetsdag redan i förskott blivit raderat...

Radera tråd
Tjoho! Har påbörjat radering av mig själv från jobbet. Ska banne mig sätta upp en kalender och bocka av varje ny raderad dag som är kvar till det är dags att ta nya tag.

Tillbaka
Topp