Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Tyska webbshoppar har börjat en ny rad-era.
Arsozath sa:Bengt-re sa:Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!
Kanske bud på att radera tråden nu?
Hur många stortår? har du på din högra fot?
Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!
En bara faktist, men fick det i ett läkarintyg en gång. Trött AT-läkare... Fast den gången hade jag skurit upp tån som fick lappas ihop.
Arsozath sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!
En bara faktist, men fick det i ett läkarintyg en gång. Trött AT-läkare... Fast den gången hade jag skurit upp tån som fick lappas ihop.
Hur skär man sig i tån?
Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!
Jimel sa:Bengt-re sa:Arsozath sa:Bengt-re sa:Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!
Skurit upp tån så du hade två?
Jimel sa:Skönt det låter :(
Jag gjorde tvärtom, raderade massor av gamla arbetsbevis. På måndag blir det södra Frankrike.Peth sa:Har raderat en semester i södra Frankrike, i morgon bär det hemåt.
Jo ska försöka radera ut tillräckligt många checkpoints från vägnoterna i SR600 Cotê de Bourgogne inom 50h annars får man ett turistdiplom och en återresa inkl. "morot"GoranS sa:Är det ngn permantent som ska avverkas?
nieves sa:Jo ska försöka radera ut tillräckligt många checkpoints från vägnoterna i SR600 Cotê de Bourgogne inom 50h annars får man ett turistdiplom och en återresa inkl. "morot"GoranS sa:Är det ngn permantent som ska avverkas?
PKJoacim sa:Jag vill radera mitt cykelsug NU!
PKJoacim sa:Jag vill radera mitt cykelsug NU!
Utan cykel? Råkade ju sälja min Crave i måndags. Fast ikväll så kom ersättaren hem. Så i morgon blir det nog en sväng.Bengt-re sa:PKJoacim sa:Jag vill radera mitt cykelsug NU!
Cukla då?
PKJoacim sa:Utan cykel? Råkade ju sälja min Crave i måndags. Fast ikväll så kom ersättaren hem. Så i morgon blir det nog en sväng.Bengt-re sa:PKJoacim sa:Jag vill radera mitt cykelsug NU!
Cukla då?
Tok heller, jag har en ca 20 år gammal Monark Philip på 20kg och tre växlar. Går lite trögt i skogen. Och en Nishiki hybrid pro -01 med utsliten kedja och glappt vevlager. Utan handtag. Går sådär i skogen. Men nu har jag skruvat på pedaler på Trancen så i morgon...Bengt-re sa:PKJoacim sa:Utan cykel? Råkade ju sälja min Crave i måndags. Fast ikväll så kom ersättaren hem. Så i morgon blir det nog en sväng.Bengt-re sa:PKJoacim sa:Jag vill radera mitt cykelsug NU!
Cukla då?
Har du bara EN cykel i taget? Det är för lite... ?
PKJoacim sa:Tok heller, jag har en ca 20 år gammal Monark Philip på 20kg och tre växlar. Går lite trögt i skogen. Och en Nishiki hybrid pro -01 med utsliten kedja och glappt vevlager. Utan handtag. Går sådär i skogen. Men nu har jag skruvat på pedaler på Trancen så i morgon...Bengt-re sa:PKJoacim sa:Utan cykel? Råkade ju sälja min Crave i måndags. Fast ikväll så kom ersättaren hem. Så i morgon blir det nog en sväng.Bengt-re sa:PKJoacim sa:Jag vill radera mitt cykelsug NU!
Cukla då?
Har du bara EN cykel i taget? Det är för lite... ?
Pugilism sa:Nån har raderat min nattsömn. Jag vill ha tillbaks den.
Pfaff sa:Jag har just raderat min pensionisttillvaro. Börjar jobba igen den första juli. Har därmed även raderat en massa fritid och ett hotande underskott på bankkontot.
Alltså tre flugor i en smäll!
PKJoacim sa:Jobbar hårt med att radera öl och salami och nötter. Hårt liv.
Bengt-re sa:Pfaff sa:Jag har just raderat min pensionisttillvaro. Börjar jobba igen den första juli. Har därmed även raderat en massa fritid och ett hotande underskott på bankkontot.
Låter ju trevligt! Jag raderade en liten liten bit av en tårta idag. Också trevligt.
Pfaff sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:Jag har just raderat min pensionisttillvaro. Börjar jobba igen den första juli. Har därmed även raderat en massa fritid och ett hotande underskott på bankkontot.
Låter ju trevligt! Jag raderade en liten liten bit av en tårta idag. Också trevligt.
Väldigt! Hade du raderat en jättebit tror jag bestämt att det hade varit ännu trevligare. Och raderandet mer omfattande.
GoranS sa:Äh, lite misär ska vi väl kunna få i den här tråden också. Så, marsch iväg och köp en rejäl Schwarzwaldtårta och inmundiga nu, Bengt-re! ;-)
Tror jag ska ta och besöka duschen för att radera lite svett från kroppen nu.
PKJoacim sa:Vill radera cykellängtan. Är på kurs i Ängelholm, kan inte cykla förrns på lördag. Morr!
Arsozath sa:Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...
Arsozath sa:Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...
Barometer sa:Arsozath sa:Nu är den största synden i mitt liv blivit raderad...
ÅÅhh har du skiljt dig? Grattis och lycka till! ;D