Radera tråd

Radera tråd
Arsozath sa:
Vilken jävla dag. Haft riktigt skitvecka på jobbet så jag var sur och grinig redan när jag vaknade. Ville bara ut och arbeta med kroppen lite och rensa skallen, och idag skulle den sista veden köras upp. Fram med kapen und alles och nu började det roliga:

*Matarkabeln var för kort.
*Hämtade en till och skulle skarva. Men den hade bara 16A handske, så jag fick skifta till 32A
*Kopplade in allt. Fick fram ström till kapen men INGENTING händer. Tar fram och mäter lite. Det saknas nolla, eftersom uttaget är av gammal modell med tre faser och inget annat. .

Semko 17?
Raderade sedan 1992

Radera tråd
Pfaff sa:
Arsozath sa:
Vilken jävla dag. Haft riktigt skitvecka på jobbet så jag var sur och grinig redan när jag vaknade. Ville bara ut och arbeta med kroppen lite och rensa skallen, och idag skulle den sista veden köras upp. Fram med kapen und alles och nu började det roliga:

*Matarkabeln var för kort.
*Hämtade en till och skulle skarva. Men den hade bara 16A handske, så jag fick skifta till 32A
*Kopplade in allt. Fick fram ström till kapen men INGENTING händer. Tar fram och mäter lite. Det saknas nolla, eftersom uttaget är av gammal modell med tre faser och inget annat. .

Semko 17?
Raderade sedan 1992

Just sådan. Visste inte att det var så illa. Raderar samtliga imorgon. Aldrig mer. Tack för infon. Vem vet, kanske räddade du precis mitt liv. Happy levererar :)

Radera tråd
geologen sa:
Bengt-re sa:
geologen sa:
Jag undrar om jag kan radera träningsvärken jag kommer att få i morgon när kvällens löprunda hunnit få effekt?

Va! Är cykeln sönder?

Nä, men jag var uppe och flyttade segelbåten från en tillfällig båtplats till en ny, permanent. Cykeln fick inte plats i ryggsäcken, men löparskorna lyckades jag klämma ner.

Nice! En race bromton på inköpslistan? ?

Radera tråd
Någon frågade hur mycket klockan är och jag svarade att jag inte hade någon klocka på mej med att jag hade en knapp som är ur. Och nu inser jag att skälet till att knappen är ur är att någon raderat tråden som den suttit fastsydd med. Så en del trådar går tydligen att radera.

Radera tråd
Hittade en oraderad tidning från 2005 på landet i helgen.

Varför kan man inte skjuta med en vanlig Tack trainer?

Bilagor

• DSC_0307.JPG
    DSC_0307.JPG
    170.8 KB · Besök: 33
Radera tråd
Jag var nära att radera mig själv på gårdagens cykeltur. Tyckte det var lite konstigt att framhjulet började wobbla i utförskörningen, så det fick bli tillfällig nödbroms och därefter lite lugnare avslut på backen. Första gången som jag var lite rädd på cykeln. Men det belönades (ovetandes) med ett KOM och en maxhastighet på 78 km/h.

Radera tråd
Har nu provat gåoläggdej-metoden mot försvunnen otrötthet. Fungerade riktigt skapligt. Men efter en stund försvann otröttheten igen. Så metoden funkar lite intermittent. Vad ska jag ta mej till nu?

/ Undrande

Radera tråd
Kiss som Tom Jones gjorde en cover på, Nothing compares to you som Sineid O'conner gjorde en cover på, Sign of the time, mudiken till dem första "moderna" Batmanfilmen med Jack Nicolson som Jokern osv.

Radera tråd
When doves cry rankades av Bilboard på första plats bland singlar från 1984, så du måste ha något glapp i musikkunnandet för det året!

Dessutom spelades 1999 ganska frekvent inför millennieskiftet, så missade du den i början av 80-talet hade du en ny chans då.

Radera tråd
fhloston sa:
PKJoacim sa:
Har nu provat gåoläggdej-metoden mot försvunnen otrötthet. Fungerade riktigt skapligt. Men efter en stund försvann otröttheten igen. Så metoden funkar lite intermittent. Vad ska jag ta mej till nu?

/ Undrande

Gå och lägg dig.

Radera lite mat först och kanske ett glas rött. Lägger man sig sedan raderas trötthet ännu en gång.

Bilagor

• 1fdtdYBtyfflw3efxL5f8uplo1_500.jpg
    1fdtdYBtyfflw3efxL5f8uplo1_500.jpg
    41.4 KB · Besök: 19
Radera tråd
Jag råkade radera symetrin på sadeln igår. En OTB och lite tappad luft, temporärt raderad och symetrin var som bortraderad. Smärtfriheten i bröstkorgen är även den raderad.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Trodde ett ögonblick att den var raderad!

....men jag hade fel.

:)

PKJoacim sa:
Jag råkade radera symetrin på sadeln igår. En OTB och lite tappad luft, temporärt raderad och symetrin var som bortraderad. Smärtfriheten i bröstkorgen är även den raderad.

:(

Hoppas du kan radera temp+rärt och b+rt samt ersätta (radera) "var som" med "är".

Radera tråd
PKJoacim sa:

Attans. Krya!

Min missär raderades med en dusch och god mat. Så inte någon bra missär om den kunde raderas så enkelt.

Radera tråd
Tack för sympatin. Ny sadel är ju kul och revbenen ömmar visserligen på höger sida men jag hade tur, det känns redan lite bättre. Sover nog bättre i natt. Och tröttheten blir raderad.

Radera tråd
Radera tråd
GoranS sa:
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Nu börjar jag bli less. Kan någon vänligen radera detta aprilväder och ersätta det med lite skön sommarvärme?

Ja. Det vore gött. Aprilväder är svårt otillfredställande och borde raderas snabbare än snabbt.

Inget problem. Jag raderar aprilvädret på söndag!

Fint! Men kommer det tillbaka kommer jag att reklamera raderingen.

Det finns viss risk att det återkommer 2017.

Radera tråd
November brukar inte heller va så kul.
Nu vi ändå håller på.

Jag har svårt att få gehör för min idé att jaga in några meteorologer i en mörk gränd och radera dom lite grann, men nu kanske?

Radera tråd
Pfaff sa:
November brukar inte heller va så kul.
Nu vi ändå håller på.

Jag har svårt att få gehör för min idé att jaga in några meteorologer i en mörk gränd och radera dom lite grann, men nu kanske?

Jag är på. Fast bara de dåliga delarna - resten får vara kvar.

Tillbaka
Topp