Radera tråd
GoranS sa:Önskar att någon kunde komma och radera spåren av mat från mina tallrikar och bestick. Fast jag misstänker att jag nog får göra det själv.
Vår hund gör gärna det :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Önskar att någon kunde komma och radera spåren av mat från mina tallrikar och bestick. Fast jag misstänker att jag nog får göra det själv.
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Blanda inte in mig i det där... Jag har precis köpit en dubbeldämpad mauntainbajk. Sånt gör inte gubbar, bara ungdomar.
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Blanda inte in mig i det där... Jag har precis köpit en dubbeldämpad mauntainbajk. Sånt gör inte gubbar, bara ungdomar.
ratatosk sa:Jeppe_E sa:
Vasa?!
GoranS sa:ratatosk sa:Jeppe_E sa:
Vasa?!
SA NÅGON NÅGOT OM ATT ADDERA RÅD?
Bengt-re sa:GoranS sa:ratatosk sa:Jeppe_E sa:
Vasa?!
SA NÅGON NÅGOT OM ATT ADDERA RÅD?
Ja gärna! Råd mig!
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Okirå.... vad händer med fetingen då? Får den skämmas i hörnet och åldras i ensamhet? Övergiven, bortglömd, missförstådd och skändad?
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Okirå.... vad händer med fetingen då? Får den skämmas i hörnet och åldras i ensamhet? Övergiven, bortglömd, missförstådd och skändad?
Den är RADERAD!
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Den är RADERAD!
Oj!
Mördad av DHL?
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Den är RADERAD!
Oj!
Mördad av DHL?
Nej... n-1. Det var tvunget för att undvika radering av fru 1.0. Fyra cyklar var tydligen max.
Pfaff sa:OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam ändock tidsenlig betalform! Tvi!
Crossmax sa:Om man skriver ut tråden och lämnar in den till riksbanken, kan de radera den då?
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Den är RADERAD!
Oj!
Mördad av DHL?
Nej... n-1. Det var tvunget för att undvika radering av fru 1.0. Fyra cyklar var tydligen max.
fhloston sa:Om alla ger sina gamla pengar till mig så kan jag ta dem till banken för Tradering.
fhloston sa:Pfaff sa:OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam ändock tidsenlig betalform! Tvi!
Men det har ju kommit nya pengar!
Det är bara att hämta pengarna på riksbankens hemsida.
De gamla ska dock raderas
Bengt-re sa:Kan ingen radera lönnlöven från cykelbanorna?
Peth sa:Bengt-re sa:Kan ingen radera lönnlöven från cykelbanorna?
Så länge de raderar de löv som sitter på mitt diagonalrör först så.
Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Kan ingen radera lönnlöven från cykelbanorna?
Det känns enklare än alla dessa milljarder löv på vägarna.
Peth sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Kan ingen radera lönnlöven från cykelbanorna?
Det känns enklare än alla dessa milljarder löv på vägarna.
Problemet är att det hela tiden kommer nya löv på cykeln.
Jeppe_E sa:Vem fan var det som raderade min sömn?
Klarvaken kl 04:00...
Bengt-re sa:Kan ingen radera lönnlöven från cykelbanorna?
NLC sa:
Fniss :-) Men får vänta med att skratta tills revbenen läkt ihopa ordentligt
Spacekitty sa:NLC sa:
Har farbror skadat sig? Det har jag missat. Krya på sig och fnissa lugnt.
NLC sa:
GoranS sa:Kan någon radera lyxgnället från personer vars kroppar är funktionsdugliga för cykling. Jag känner mig kränkt av sådant. ;-)
Bengt-re sa:Okidå. Beklagar gnället. Så skall inte ta upp att det kluckar om mitt bakhjul...
Nä. Ville bara radera det förbannade regnet, men men. Får väl radera mitt gnäll istället så är något raderat. Jeppe och GoranS kroppsliga avvikelser kan jag inte radera. Tyvärr.
Peth sa:Bengt-re sa:Okidå. Beklagar gnället. Så skall inte ta upp att det kluckar om mitt bakhjul...
Nä. Ville bara radera det förbannade regnet, men men. Får väl radera mitt gnäll istället så är något raderat. Jeppe och GoranS kroppsliga avvikelser kan jag inte radera. Tyvärr.
Solskenscyklist!
GoranS sa:Kunde jag bara radera min oönskat långa tillfälliga cykeloförmåga skulle jag nästan kunna fundera på att cykla i regn. Vid kuling och snöstorm raderar jag dock gärna mitt eget utevarande.