Radera tråd

Radera tråd
Radera tråd
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺

Blanda inte in mig i det där... Jag har precis köpit en dubbeldämpad mauntainbajk. Sånt gör inte gubbar, bara ungdomar.

Okirå.... vad händer med fetingen då? Får den skämmas i hörnet och åldras i ensamhet? Övergiven, bortglömd, missförstådd och skändad?

Den är RADERAD!

Oj!

Mördad av DHL?

Radera tråd
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:

Blanda inte in mig i det där... Jag har precis köpit en dubbeldämpad mauntainbajk. Sånt gör inte gubbar, bara ungdomar.

Okirå.... vad händer med fetingen då? Får den skämmas i hörnet och åldras i ensamhet? Övergiven, bortglömd, missförstådd och skändad?

Den är RADERAD!

Oj!

Mördad av DHL?

Nej... n-1. Det var tvunget för att undvika radering av fru 1.0. Fyra cyklar var tydligen max.

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:

Den är RADERAD!

Oj!

Mördad av DHL?

Nej... n-1. Det var tvunget för att undvika radering av fru 1.0. Fyra cyklar var tydligen max.

Aha. Men skönt att den får leva vidare!

4 cyklar säger du.. hmmm n+1 är väl möjligt hemma då!

Radera tråd
Pfaff sa:
OrjanX sa:
Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.

Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam ändock tidsenlig betalform! Tvi!

Men det har ju kommit nya pengar!

Det är bara att hämta pengarna på riksbankens hemsida.

De gamla ska dock raderas

Bilagor

• 100_new_sedel_specimen_fram_900x451px.jpg
    100_new_sedel_specimen_fram_900x451px.jpg
    152 KB · Besök: 30
Radera tråd
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:

Den är RADERAD!

Oj!

Mördad av DHL?

Låter som det är dags att uppgradera fru. Kan tipsa om att ta en fintysk, då ligger gränsen betydligt högre. Räkna dock med extas kostnader för snelhestar.

Radera tråd
fhloston sa:
Pfaff sa:
OrjanX sa:
Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.

Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam ändock tidsenlig betalform! Tvi!

Men det har ju kommit nya pengar!

Det är bara att hämta pengarna på riksbankens hemsida.

De gamla ska dock raderas

Tog ut reda pengar i en bankomat igår. Den gav inte nya femhundringar. Den gav 30 hundralappar av den sort som ska raderas. Jävligt gangsta move av den bankomaten.

Radera tråd
Radera tråd
Verkar som att alla de bra raderarna arbetar på sömndepartementet, medan tråd-, löv-, och träningsvärksdepartementen haft lite otur i sin rekrytering.

Radera tråd
Vädret tänker tydligen radera resultatet av mitt kvällsjobb.

Känns sådär värt att babyvipat, pysslat och drivlånevårdat cykeln när det enligt prognosen skall regna hela dagen i morgon...

Och när skall gräset torka så att man klippa årets sista gång. Va va va?!

Radera regnet snääääällla?!

Radera tråd
GoranS sa:
Kan någon radera lyxgnället från personer vars kroppar är funktionsdugliga för cykling. Jag känner mig kränkt av sådant. ;-)

Ja, alltså gnäll har inget här att göra. Det finns en alldeles speciell gnäll-tråd för detta. Här föröker vi endast att radera saker.

Kan någon radera de 2 minuterna som jag låg på stegen, strax innan tyngdlagen vann?

Senast ändrad:
Radera tråd
Okidå. Beklagar gnället. Så skall inte ta upp att det kluckar om mitt bakhjul...

Nä. Ville bara radera det förbannade regnet, men men. Får väl radera mitt gnäll istället så är något raderat. Jeppe och GoranS kroppsliga avvikelser kan jag inte radera. Tyvärr.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Okidå. Beklagar gnället. Så skall inte ta upp att det kluckar om mitt bakhjul...

Nä. Ville bara radera det förbannade regnet, men men. Får väl radera mitt gnäll istället så är något raderat. Jeppe och GoranS kroppsliga avvikelser kan jag inte radera. Tyvärr.

Solskenscyklist!

Radera tråd
Peth sa:
Bengt-re sa:

Solskenscyklist!

Säg det inte till någon. Jag försöker dölja det genom att cykla i regn, kuling och snöstorm, men jo - solsken och sommar.... mmmmm...

Radera tråd
Kunde jag bara radera min oönskat långa tillfälliga cykeloförmåga skulle jag nästan kunna fundera på att cykla i regn. Vid kuling och snöstorm raderar jag dock gärna mitt eget utevarande.

Radera tråd
GoranS sa:
Kunde jag bara radera min oönskat långa tillfälliga cykeloförmåga skulle jag nästan kunna fundera på att cykla i regn. Vid kuling och snöstorm raderar jag dock gärna mitt eget utevarande.

Kuling har dock fördelen att det ibland kan komma motvind bakifrån och kuling i ryggen är kul!

Finns det inte någon bra salva eller piller för att fixa oförmågan då?

Tillbaka
Topp