Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Varför behövs det speciella nav?
Såg att rs1 såldes för 900 usd. Vad ligger dom på i EU?
Kid1000 sa:Allebike har distanser så att vanliga 15mm hjul passar, du kan väl ta vanliga hjul så man får cykla under tiden man köper ps hjul?
skaning sa:Distanser är beställda. Hoppas det blir stabilt.
Ps nav är 110mm breda. Vanliga är 100.sivan sa:Kid1000 sa:Allebike har distanser så att vanliga 15mm hjul passar, du kan väl ta vanliga hjul så man får cykla under tiden man köper ps hjul?
Orkar inte tänka.. men går det att göra tvärt om? alltså mha adapter använda rs-1 hjul till vanlig gaffel?
Ture sa:Tack för tips. Min fråga gällde främst var man hittar distanserna för RS 1 till "vanliga" hjul.
Tobbe A sa:Ture sa:Tack för tips. Min fråga gällde främst var man hittar distanserna för RS 1 till "vanliga" hjul.
Tveksam till distanser, RS1 naven har ju kraftigare axel än vanliga nav.
X-Race sa:Det är torque caps som behövs, alltså nya end caps till de naven som hjulen har, finns nog dock inte till precis alla navmärken.
Rompa sa:Tobbe A sa:Ture sa:Tack för tips. Min fråga gällde främst var man hittar distanserna för RS 1 till "vanliga" r att dethjul.
Tveksam till distanser, RS1 naven har ju kraftigare axel än vanliga nav.
Nej, vanlig 15mm Axel är d