Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Å en i dagsljus
Zwinto10mm sa:EST sa:Å en i dagsljus
ÄÄckligt fet!
EST sa:Fick ett smalare hjul av racing bike Sweden som ska tåla lite mera inte nåt huckade osv men lite hårdare tag 10 mm smalare hade 40 nu 30 men värt att testa för det andra var lite klent.
Sen så kom min yep tillbaka från servicen så jäkla skön stolpe!
Annars så byggde jag en huv till skorstenen tröttnade efter tio år att vänta på att brorsan skulle fixa en?
EST sa:Nu har den gått 20 mil å med den lilla lustburken känns det bra om den håller för lite såna hop å dropp så är jag nöjd meningen var ju att det skulle vara en stigcykel :)
42Hz sa:Hur gick det med pikadollen?
EST sa:Här var ett sånt ställe som jag funderade på om jag skulle ha ett extra stag. Det skulle jag visst haft. Idag lossnade pivotskruven lite så det glappande å rörde sig där = vreds av så nu ut å svetsa....
EST sa:Nu i jiggen. Kommer nog bli bra snart..
Är det ju. Livstid, i alla fall på sin egen :-)edvin_m sa:Inga långa garanti-tider där inte :)
Tänkte mer Canyon-vänta-i-ett-halvårs-garantitider :)Jensen sa:Är det ju. Livstid, i alla fall på sin egen :-)edvin_m sa:Inga långa garanti-tider där inte :)
tmalm sa:Antar att det finns en ny ram då oxå?
/T
EST sa:tmalm sa:Antar att det finns en ny ram då oxå?
/T
Nää men en plan. Kanske testa bygga en HT för att se om det håller att hucka på :)
EST sa:Nu är jiggen klar???
EST sa:Hehe nä inte en chans har inte äns beställt några rör. Jag ska bara sova i mellandagarna är så jävla trött hela tiden just nu å äta chips?
EST sa:Ja så trött på att vara sjuk jag har ju knäckt revbenen 3 gånger sen dagen innan semestern....
weldion sa:
frankfurt sa:Kul! Vad kostar R8?