Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade happyshopen haft en happytracker så vet jag var jag hade lagt min, Go Sölve!Ska man anta att det kommer att bli mer sporadiskt med kommentarer och bilder från banan denna gång jämfört med på 60-milaren?
Aha, han kunde starta hemifrån?Start Mullsjö 21:00
00:22 Fristad
04:06 Landvetter
En fantastisk idé, egentligen borde fler +1000km kunna göras på detta viset. Kräver kanske lite längre föranmälan och då justering av passertider, eventuellt köra som LEL med "rak tid" d.v.s 333km på min 24h osv. Det är ju egentligen måltiden på 75h max som eftersträvas.Aha, han kunde starta hemifrån?
Nackdelen är väl, i ett normalt perspektiv, att sannolikheten för sällskap minskar om man inte startar på samma ställe.En fantastisk idé, egentligen borde fler +1000km kunna göras på detta viset. Kräver kanske lite längre föranmälan och då justering av passertider, eventuellt köra som LEL med "rak tid" d.v.s 333km på min 24h osv. Det är ju egentligen måltiden på 75h max som eftersträvas.
Där håller jag med i ett normalt perspektiv. Jag tänker mig egentligen inte start varsomhelst men mer från kontroller med 200-300km mellanrum. T.o.m sammanslagna arrangemang. Start/mål i var sin ände vore häftigt, kanske med härbärge för dom som vänder?Nackdelen är väl, i ett normalt perspektiv, att sannolikheten för sällskap minskar om man inte startar på samma ställe.
Torde vars strax innan Söderköping.Ser bra ut, undrar var halvvägs ligger?
Fast Sölve har nog inte börjat att se dubbelt ännu, han vevar på solo?Gryyyymt jbbat, hoppas ni slipper allt för mycket regn i natt
Söderköping 1145Hur går det? Länge sedan någon rapport nu. #svältföddinternetcyklist
Ingen bild? Arrangören borde väl mött upp?2024 Södertälje
Inget bokat. En tuffing som sover där möjlighet ges, om möjlighet ges.
Ojoj, jag avundas inte Sölve. Riktigt misärväder utanför mitt fönster. Kikade på prognosen för söderut, det såg bättre ut.Sölve ringde från en lånad telefon i Linköping 13:30. Hans telefonen hade lagt av i regnet så han kunde inte fotostämpla längre. Han tar med kvitton från de sista kontrollerna istället. Förutom elektroniken så var det inga problem. Go Sölve! Du är bäst!
Fy fasen. Ja, vart tog sommaren vägen egentligen? Eller är det den svenska sommaren som kommit nu!?Ojoj, jag avundas inte Sölve. Riktigt misärväder utanför mitt fönster. Kikade på prognosen för söderut, det såg bättre ut.
12-16 m/s motvind dock, heja Sölve!
Ja, äntligen slipper man 30 grader i lägenheten, fantastiskt skönt! Och bara regnet ger sig är det ju perfekt cykelväder också!Fy fasen. Ja, vart tog sommaren vägen egentligen? Eller är det den svenska sommaren som kommit nu!?
De två fördelarna jag kan se med nuvarande väder är att naturen nog mår bra av det (inkl. att brandrisken minskar) och att det blir lite bättre förhållande för hemjobbandet imorgon. I övrigt finns i min värld inga fördelar med "kylan".Ja, äntligen slipper man 30 grader i lägenheten, fantastiskt skönt! Och bara regnet ger sig är det ju perfekt cykelväder också!
Rapporteringen långsammare utan mobil. Han har fått OK för att samla kvitton ifrån stämplingsställena och rapportera i efterhand. Håller tummarna för att han hinner i mål före midnatt. Rapport kommer troligen inte förrän hjälten vaknat i egen säng.Hur går det för vår hjälte?