Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peth sa:Vart parkerar man bäst?
MrGunnar sa:Siktar på att åka, blir pendlaren med skärmar. Sen ska jag försöka få äta lunch, alltså inte en slang med bröd utan en riktig lunch. Lär iofs gå åt fanders som vanligt.
Bengt-re sa:MrGunnar sa:Siktar på att åka, blir pendlaren med skärmar. Sen ska jag försöka få äta lunch, alltså inte en slang med bröd utan en riktig lunch. Lär iofs gå åt fanders som vanligt.
Inga jättekul matställen på den rundan. Men en mackkorv är väl gott!?
Granman sa:Anmäld.
Tänkte betvinga motvind och kantgrus med en cx med stänkor och halvfeta touringdäck.
Granman sa:Anmäld.
Tänkte betvinga motvind och kantgrus med en cx med stänkor och halvfeta touringdäck.
Granman sa:Kom igen nu, Bengt! Våren är här!
Jag bjuder på en korv och en pucko på Gulf utanför Hallstavik.
Pii sa:Jag har anmält mig men det kan bli lite tidigt att gå upp för att hinna cykla till starten från Nacka. Å andra sidan är det ju bra tillfälle att öva sig inför ännu tidigare starter senare i vår. Vi får väl se hur det känns på lördagmorgon. :)
Någon som har koll på väglag norrut, dvs ligger det is kvar på småvägarna? Eller är dubbfria däck ok?
Har för både 20-, 30- och 40-milare cyklat till Täby-starten från Skogås, vilket är lite längre än från Nacka. Så länge man inte har några åtaganden efter loppet utan kan ta det lugnt då tycker jag inte det är några problem med lite tidig uppgång.Pii sa:Jag har anmält mig men det kan bli lite tidigt att gå upp för att hinna cykla till starten från Nacka. Å andra sidan är det ju bra tillfälle att öva sig inför ännu tidigare starter senare i vår. Vi får väl se hur det känns på lördagmorgon. :)
Någon som har koll på väglag norrut, dvs ligger det is kvar på småvägarna? Eller är dubbfria däck ok?
GoranS sa:Brukar ju vara 8.00 på 20-milarna från Täby.
neron sa:GoranS sa:Brukar ju vara 8.00 på 20-milarna från Täby.
Start vid 8:00 och utlämning av startkort brukar vara vid 07.30
http://stockholm.randonneurs.se/wp/taby-200-km/
GoranS sa:Har väl tidigare varit Rimbo, Hallstavik och Uppsala. Nu är det i och för sig ett antal år sen jag körde turen, så det kan ju ha ändrats.
Pii sa:Jag har anmält mig men det kan bli lite tidigt att gå upp för att hinna cykla till starten från Nacka. Å andra sidan är det ju bra tillfälle att öva sig inför ännu tidigare starter senare i vår. Vi får väl se hur det känns på lördagmorgon. :)
Granman sa:Pii sa:Jag har anmält mig men det kan bli lite tidigt att gå upp för att hinna cykla till starten från Nacka. Å andra sidan är det ju bra tillfälle att öva sig inför ännu tidigare starter senare i vår. Vi får väl se hur det känns på lördagmorgon. :)
Jag kör från Tyresö och kan ta vägen via Älta-Sickla. Så om du kan vara i trakten av Sickla köpkvarter vid 07 på lördag kan du åka med mig.
Peth sa:Det ska ju bli soligt och blåsigt på eftermiddagen idag, så det hinner nog torka upp. Jag tar slicks och kör försiktigt den första biten i morgon.
solstina sa:Peth sa:Det ska ju bli soligt och blåsigt på eftermiddagen idag, så det hinner nog torka upp. Jag tar slicks och kör försiktigt den första biten i morgon.
Håller tummarna för det! orkarintemer liksom. Fick precis rapport om att det var snorhalt på Lovön imorse.
Peth sa:solstina sa:Peth sa:Det ska ju bli soligt och blåsigt på eftermiddagen idag, så det hinner nog torka upp. Jag tar slicks och kör försiktigt den första biten i morgon.
Håller tummarna för det! orkarintemer liksom. Fick precis rapport om att det var snorhalt på Lovön imorse.
Jag skickar ut Anton i eftermiddag, så får han avge rapport om vägstatus i Uppsala.
:-)
Vi ska inte cykla på E18Dolan sa:I helgen ska de riva den gamla bron över E18 vid RoslagsNäsby. E18 avstängd och trafiken leds om genom Täby. Så samlingsplats norr om E18 är nog smartare.