Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Supersonic sa:… Eftersom fjäderbenen rör sig oberoende av varandra är det något bökigare att få hjulet på plats men för min del har det funkat bra bara man har gaffeln i öppet läge …
Sixten Fors sa:Är det någon som använder RS-1 i XCO WC? Trodde RS-1 var en tandläkargaffel?
Är inte 2018 SID WC Boost styvare än både Fox32 och RS-1?
Fox32 är väl lättast, sedan SID WC https://www.sram.com/rockshox/products/sid-world-cup-0#sm.000d0nq0n16fscqbzla25tfk838o3, och tyngst RS-1 (+200 gram) https://www.sram.com/rockshox/products/rs-1-rlc#sm.000d0nq0n16fscqbzla25tfk838o3
Jag hade valt SID om jag fick välja. Utan minsta tvekan.
Edit: Annika Langvad är tandläkare. Hon körde RS-1 för något år sedan...
...men även en tandläkare kan komma på bättre tankar och kör idag med SID. Och dropper. 34T. Fälg 25 mm inre bredd.
Sist jag kollade kom RS-1 och SID från samma firma. Annika cyklar då som nu Spez/Sram/RS.marr sa:I wco kör man på vad ens sponsor säger åt en, inte vad som är bäst.
Dom har väl tappat sina visdomständer.Sixten Fors sa:Sist jag kollade kom RS-1 och SID från samma firma. Annika cyklar då som nu Spez/Sram/RS.marr sa:I wco kör man på vad ens sponsor säger åt en, inte vad som är bäst.
Ingen kör tandläkargaffeln längre då SID WC är bättre.
Sixten Fors sa:Sist jag kollade kom RS-1 och SID från samma firma. Annika cyklar då som nu Spez/Sram/RS.marr sa:I wco kör man på vad ens sponsor säger åt en, inte vad som är bäst.
Ingen kör tandläkargaffeln längre då SID WC är bättre.
Sixten Fors sa:SID WC är kanske styvare, lättare, snabbare, vinner race = bättre. Sker det någon utveckling av tandläkargaffeln eller är det ett utdöende projekt?
Nu kör han väl Fox och inte RS.Kassler sa:Aha, det är därför Nino vann hela 2017, gaffeln.:)
Sixten Fors sa:Nu kör han väl Fox och inte RS.Kassler sa:Aha, det är därför Nino vann hela 2017, gaffeln.:)
På damernas XCO nyss såg jag många SID, DT och Fox32. Men inga RS-1.
marr sa:Jag såg precis en rs1. Tvåa upp i klättringen.
Kassler sa:marr sa:Jag såg precis en rs1. Tvåa upp i klättringen.
Låter fysiskt omöjligt.
marr sa:Kassler sa:marr sa:Jag såg precis en rs1. Tvåa upp i klättringen.
Låter fysiskt omöjligt.
Ja, jag såg nog fel faktiskt :p
SID har väl funnits i 20 år? RS-1 var en fluga.marr sa:Det är ju fortfarande för att sid är nyare, går det inte in eller?Sixten Fors sa:Nu kör han väl Fox och inte RS.Kassler sa:Aha, det är därför Nino vann hela 2017, gaffeln.:)
Nino kör rs.
Sixten Fors sa:SID har väl funnits i 20 år? RS-1 var en fluga.marr sa:Det är ju fortfarande för att sid är nyare, går det inte in eller?Sixten Fors sa:Nu kör han väl Fox och inte RS.Kassler sa:Aha, det är därför Nino vann hela 2017, gaffeln.:)
Nino kör rs.
Stämmer förstås att Nino kör RS, minnet lurades av förra årets (fula) orangea SID. Årets gula SID är inte direkt snyggare. Vad är det för problem med svart och svarta stickers? Poser ;)
RS-1 är tyngre än en 20 år gml SID.marr sa:Senaste modellen av sid är inte 20 år :p
Preacher sa:Även rymdfärjan Buran är tyngre än en 20 år gammal SID, en lika relevant jämförelse.