Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan rabbla upp massor med anledningar men tidvatten är väl den mest logiska.Varför inte?
NX = DeoreSram vs shimano. 1x12 (Xt vs Gx) (xtr vs xx1)
Nu tog du det väl lite försiktigt ändå. Pinion borde ju vara rekommendationen så man är så långt som möjligt från ursprungsfrågan.Man måste alltid rekommendera något som inte efterfrågas så jag säger box one prime
Samtidigt har ju Driven/CeramicSpeed dragit in pengar till utvecklingen av sin kardan-kassett lösning som ska nå prototyp i slutet av året, det är ju inget alternativ.Nu tog du det väl lite försiktigt ändå. Pinion borde ju vara rekommendationen så man är så långt som möjligt från ursprungsfrågan.
Måste finnas på marknaden för att räknas?Samtidigt har ju Driven/CeramicSpeed dragit in pengar till utvecklingen av sin kardan-kassett lösning som ska nå prototyp i slutet av året, det är ju inget alternativ.
Amiga är bättre än Atari!
Och Skinny är bättre än Sisters ?
Nu tog du det väl lite försiktigt ändå. Pinion borde ju vara rekommendationen så man är så långt som möjligt från ursprungsfrågan.
Jag har tänkt på en sak. Vore det inte bättre om forumet delades upp i olika kategorier?
Jag har tänkt på en sak. Vore det inte bättre om forumet delades upp i olika kategorier?
Tycker i och för sig vi kan skippa Sramkategorin helt och hållet ?Du menar som Shimano och Sram? Hur skulle vi då reda ut om Shimano eller Sram är bättre?
Och är det redan fredag idag?
Givetvis, det är ju en växel mindre att fördela braväxlingen på. Bäst blir det med tvådelat. Bak då alltså.Jag köpte hoj med GX i fredags, således är GX bäst i världen och så var denna tråd slut.
...gamla hojen har 11-delad XT och det är fan inte omöjligt att den växlar bättre. Kunde jag välja helt fritt skulle jag ta XT.
Givetvis, det är ju en växel mindre att fördela braväxlingen på. Bäst blir det med tvådelat. Bak då alltså.
Tycker i och för sig vi kan skippa Sramkategorin helt och hållet ?
Äee vänta nu, detta stämmer nog inte!Och Skinny är bättre än Sisters ?
Den tillverkare som först kommer med en "premium"-serie ska man akta sig för.
Var det klart och tydligt ?!
Absolut, med stort och fläskigt typsnitt!?Står det då "premium" på varje komponent?
Absolut, med stort och fläskigt typsnitt!?
Shimano har den trevliga funktionen att knappen inte behövs, det går bra att ta av och på bakhjul ändå. Nåt skiljer i konstruktion, vet inte vad...SRAM har den trevliga funktionen att man kan låsa bakväxelns cage med en liten knapp. Smidigt när man tar av och sätter dit bakhjulet.
Med risk för att jag inte fortsätter att paja tråden som förvisso är sjukt roligt så är det nog en fråga om tycke och smak. Jag gillar inte känslan i Shimanos växlar medan andra gör det. Båda systemen växlar ju liksom när du trycker på knapparna. När det kommer till bromsar är jag tvärtom, då gillar jag Shimanos känsla bättre.Sram vs shimano. 1x12 (Xt vs Gx) (xtr vs xx1)
Det är det säkert, har bara inte använt shimano på mtbMed risk för att jag inte fortsätter att paja tråden som förvisso är sjukt roligt så är det nog en fråga om tycke och smak. Jag gillar inte känslan i Shimanos växlar medan andra gör det. Båda systemen växlar ju liksom när du trycker på knapparna. När det kommer till bromsar är jag tvärtom, då gillar jag Shimanos känsla bättre.