Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Amazon.co.uk säljer dessa till halva priset sen har dom ytterligare 25% rabatt med koden EASTER25.
Totalt med gratis frakt ca 670:- vilket får anses dim ganska billigt?
Akoa skrev:
-------------------------------------------------------
> Går det verkligen att få leverens till Sverige
> från Amazon? Trodde bara att de levererade
> böcker till Sverige?
Dom skickar gratis om man handlar för över 25 pund. Har väl i princip köpt allt ifrån lego till rakappapparater, kamera objektiv. Endast stött på patrull när det gäller parfymer och lampor?
Så shoppa på!!!
Det ska fungera. Du måste bara se till att det är Amazon som är säljare.
Väljer du M så är dem slut på lager men tittar du lite till höger så går dom att boka med leveranstid på 2-5 veckor, oftast det tidigare.
Annars ger denna länk 20% om man fyller i sin mailadress.
Måste ju erkänna att jag+1 också deltog i denna härliga masspsykos. Blev ett par korta bibs för mig, men de fanns/finns inte i lager så vi får väl se om de dyker upp ;)
greblleM skrev:
> Hämtade ut ett paket med ett par långa och ett
> par korta bibs idag. Känns riktigt bra än så
> länge! =)
Swoop skrev:
> Aaa, shitt... jag köpte ett par också. Large
> till mina 182/90, hoppas det funkar.
Sorry, det gör det nog inte. Jag är 181/82 och small är perfekta.
Jag tyckte tyvärr inte den tabellen stämde när jag handlade löpartights. De satt ok men jag kunde haft en storlek mindre. Men med bibtights kan det ju bli lite segt om hängslena är för korta.
Storlekarna ska ha blivit mer rättvisande enligt tabell till sista kollektionen sägs det. Innan var det flera som föredrog en strl mindre än rekommenderad, men 2xu själva säger att det ska vara korrigerat sedan finns det självklart undantag.
Sådärja, nu ska tydligen mina korta bibs ha kommit med posten. Det måste ha varit ett jäkla tryck på att köpa dessa om de har kunnat levereras förrän nu. Återkommer med utvärdering.
För er som gilla dessa och vi andra som vill prova dom o kan ta sig till 08-land/pub på hötorget/sport avd så finns dessa i kompressionsvarianten bla till kraftigt rabatterat pris 999kr rek 2499kr det är dessutom minst 20% på övriga sortimentet ink cykel
Tack för tipset! Dessa är värda 600kr Max imho. Jag har haft dom i ett år och de är ganska slitna. Stoppningen på mina bibs från dhb är klart bättre än dessa. För 2k är de sjukt överprissatta.