Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag letar efter en film där en kille går upp på morgonen och börjar cykla, sedan cyklar han runt hela dagen, både XC och lite hoppande i en storstad, för att i slutet cykla hem och stupa i säng.
Såg en för nån vecka sedan på vimeo där en filur tog med sig 4 olika cyklar och trampade runt för att tillsut landa på en pub med en öl i näven.. Se den istället.
Kör han delvis omkring på en damcykel modell tyngre? Vill minnas en sekvens där han bunny-hoppar upp på en tottoar med den, för att snabbt klippas så att han landar med lekcykeln.
Jörgen_A skrev:
-------------------------------------------------------
> Kör han delvis omkring på en damcykel modell
> tyngre? Vill minnas en sekvens där han
> bunny-hoppar upp på en tottoar med den, för att
> snabbt klippas så att han landar med lekcykeln.
>
> Den filmen?
>
> Den var bra vill jag minnas.
>
> Leta nu.
Precis den är det. Bra musik var det också. Jag vet inte äns vad pojken som cyklade heter.
Jag letar också efter några filmer, vet inte om det var på youtube eller om snubben hade en egen sajt. Hur som helst är det en italiensk kille som kör på bakhjulet i timmar upp för en skitlång kränkaruppförsbacke. Sedan fanns det klipp när han lekte trial med räsercykeln sin, och dessutom åkte på framhjulet nerför branta backar. Någon som känner igen vem jag menar?
ostkaka skrev:
> Jag letar också efter några filmer, vet inte om
> det var på youtube eller om snubben hade en egen
> sajt. Hur som helst är det en italiensk kille som
> kör på bakhjulet i timmar upp för en skitlång
> kränkaruppförsbacke. Sedan fanns det klipp när
> han lekte trial med räsercykeln sin, och dessutom
> åkte på framhjulet nerför branta backar. Någon
> som känner igen vem jag menar?
ostkaka skrev:
> JojjeM skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Är det Martyn Ashton?
>
> Nä, han var Italienare.. Och vetta fan om det
> fanns på youtube, eller om han hade en egen sajt
> med filmer på..
Kan det vara den? jag har sett någon annan också, men den här länken hade jag.