Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jonja sa:Ok, hel och halv från Ekerö, oftare i högtrafik, bra!
Den vägen cyklar jag alltid om jag inte tar färjan. Runda vägen i Alvik- Tvärbanebron- Stora Essingen (håll vänster) Essingeleden - Gröndal.Hasse#7 sa:Jag är lite nyfiken på varför ingen nånsin nämner cykelbanan bredvid tvärbanan. Först trodde jag att det inte fanns nån men sen åkte jag tvärbanan av en händelse och det fann ju cykelbana över från Alvik till andra sidan. För söderpendlare borde det väl vara en genväg?
nieves sa:Den vägen cyklar jag alltid om jag inte tar färjan. Runda vägen i Alvik- Tvärbanebron- Stora Essingen (håll vänster) Essingeleden - Gröndal.Hasse#7 sa:Jag är lite nyfiken på varför ingen nånsin nämner cykelbanan bredvid tvärbanan. Först trodde jag att det inte fanns nån men sen åkte jag tvärbanan av en händelse och det fann ju cykelbana över från Alvik till andra sidan. För söderpendlare borde det väl vara en genväg?
Smidigt och snabbt men lite längre än färjan väl, definitivt inte lika rofyllt?
Skrev om Essingen två timmar innan ditt inlägg :-)Hasse#7 sa:Jag är lite nyfiken på varför ingen nånsin nämner cykelbanan bredvid tvärbanan. Först trodde jag att det inte fanns nån men sen åkte jag tvärbanan av en händelse och det fann ju cykelbana över från Alvik till andra sidan. För söderpendlare borde det väl vara en genväg?
Trollskogen sa:Skrev om Essingen två timmar innan ditt inlägg :-)Hasse#7 sa:Jag är lite nyfiken på varför ingen nånsin nämner cykelbanan bredvid tvärbanan. Först trodde jag att det inte fanns nån men sen åkte jag tvärbanan av en händelse och det fann ju cykelbana över från Alvik till andra sidan. För söderpendlare borde det väl vara en genväg?