Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det hände ingår kväll, så vi gått inte hunnit, men det märket tänker vi inte lita på igen.marr sa:Reklamera!
Ska jag vara helt ärlig såg jag inget lödjobb alls. Den ser ut att bara varit instucken.jonja sa:Första ggn jag sett, bör ha varit ett ganska oinspirerat lödjobb?
Precis, måste hitta något tyngre, det blir en utmaningKlucken sa:Så där går det när man köper lätta specialgrejer. De håller helt enkelt inte. Man får räkna med att livslängden inte är så lång då.
Satsa på något mer hållbart nästa gång.. ;)
perzzon sa:Vad var det för märke?
Konkret sa:Men det är klart den spricker! Det där är ingen damcykel! Hon får skylla sig själv när hon kör sönder ömtåliga herrhojjar!
matt1as sa:Ska jag vara helt ärlig såg jag inget lödjobb alls. Den ser ut att bara varit instucken.jonja sa:Första ggn jag sett, bör ha varit ett ganska oinspirerat lödjobb?
Dåligt lackarbete också då m.a.o.matt1as sa:Ska jag vara helt ärlig såg jag inget lödjobb alls. Den ser ut att bara varit instucken.
I det här fallet kanske även better than new...fredrik168 sa:Lite puts så rosten är borta och 2-komponentsepoxi sen ett spännband mellan styrrör och sadelrör medans det torkar!
Like new?
Crossmax sa:Kan en synvilla vara något annat än optisk?
Ska man gissa att det bara gjorts en punktlödning för att fixera rören på rätt plats i jiggen och sedan har rambyggaren missat denna när lödningarna skulle fyllas i på riktigt…? Ganska dålig kvalitetskontroll i sådana fall.matt1as sa:Ska jag vara helt ärlig såg jag inget lödjobb alls. Den ser ut att bara varit instucken.
Vad har tillverkaren för viktgräns på ramen? Med cykelkorg är det ju risk för övervikt. :-/Saik78 sa:Ser ut att vara en gammal shoppingkorg på styret, troligen fullastad med tungt gods. Med den belastningen var det bara en tidsfråga innan carbonet skulle ge upp
Tror dock inte att det är något att oroa sig över.
tmalm sa:Borra ett hål i slutet på sprickan så den inte blir längre.
/T
matt1as sa:För att balansera upp det lite, så har vi nu pratat med Stålhästen och de löser det åt oss precis som vi vill, och lovar att ta ett allvarligt snack med nattskiftet. Slutet gott, allting gott.