Tankar om White GX Pro 20

Rimfaxe62

Medlem
Såg detta nu på XXL.se

Storleksrekommendationer:
- S, 52 cm, kroppslängd 170–177 cm
- M, 54 cm, kroppslängd 175–182 cm
- L, 56 cm, kroppslängd 180–187 cm
- XL, 58 cm, kroppslängd 185–193 cm

Jag köpte L. Sitter skönt på den. Är 192.
Så jag skulle nästan precis passa en XL.

Man Kanske inte ska gå för mycket på siffror utan mer vad som känns bäst
Bra där. Jag är 177 och i mitt fall så blev en S perfekt. Kul att du hittade rätt👍

Allroad

Medlem
Var lite det jag misstänkte. Får hoppas dom kommer in i lager under hösten. Hade kunnat ta en dam-modell för den verkar ändå rätt snygg men förstår inte varför det är nedsatt pris på herrmodellen men inte dam.

ooms

Aktiv medlem
Var lite det jag misstänkte. Får hoppas dom kommer in i lager under hösten. Hade kunnat ta en dam-modell för den verkar ändå rätt snygg men förstår inte varför det är nedsatt pris på herrmodellen men inte dam.
Verkar finnas enstaka ex i Small i Gävle, Malmö Triangeln, Norrköping, Sthlm City, Uppsala, Västerås och Örebro.

Allroad

Medlem
Verkar finnas enstaka ex i Small i Gävle, Malmö Triangeln, Norrköping, Sthlm City, Uppsala, Västerås och Örebro.
Såg det men jag är på västkusten och närmaste affär är drygt 3hr bort enkel väg, har inte direkt någon hemma i sthlm som vill svänga förbi city och hämta upp en 😬

onyx3

Medlem
Jag skulle inte lita helt på de där lagersaldona. Jag har varit i Sthlm city och det fanns inte några small i butiken i alla fall. Ring och kolla först innan du åker någonstans är mitt tips.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer