Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Signaturer kan du stäng av här: https://happyride.se/forum/account/preferencesGaaah. Sjukt jobbigt att läsa inläggen numera... Speciellt om man har flera rader signatur, citat och massa "likes" och andra reaktioner.
Signaturer kan du stäng av här: https://happyride.se/forum/account/preferences
Citat bör ta mindre utrymmme för om citatet är lång visas en läs mer länk.
Om du klickar på datumet i trådöversikten så kommer du till det senaste inlägget. Inne i tråden finns numera även en "Gå till nytt" länk längst upp i tråden.Jag saknar fortfarande en ”gå till sista inlägg på denna sida”-knapp, i likhet med gå-upp knappen längst ner på sidan.
Behändig när man följer en tråd bakåt.
Ja, jag vet att man kan scrolla. Det kan man göra även uppåt.
Absolut ska kika på det.Tack, blev klart lättare att läsa inläggen när man stängde av signatur. Kan man få lite mer kontrast mot citatet? Orange funkar ingen vidare mot beige .
Sökfunktion ska ta med alla trådar om du inte lägger in en begränsning. Vet du om någon tråd som borde dyka upp i resultatet som inte gör det?Jag skulle gärna ha en funktion där man kan söka på trådar oavsett hur gamla de är, till exempel vill jag söka Basso och se vilka som haft sådana byggtrådar under åren
Samt vart ända in i alla glödheta hamnar den tråd man just skrivit i?! Är borta när man kommer till startsidan
Startsidan är work-in-progress =)Samt vart ända in i alla glödheta hamnar den tråd man just skrivit i?! Är borta när man kommer till startsidan
Om du klickar på datumet i trådöversikten så kommer du till det senaste inlägget. Inne i tråden finns numera även en "Gå till nytt" länk längst upp i tråden.
Jaha, mitt fel, det fungerade bra! Jag tryckte i nyare än funktionen som inte ville gå längre tillbaka än 2017, men nu när jag inte rörde den gick det mycket bra. Super!Sökfunktion ska ta med alla trådar om du inte lägger in en begränsning. Vet du om någon tråd som borde dyka upp i resultatet som inte gör det?
Tycker det var snyggare med ”Ny”-knappen till vänster om rubriken.
Absolut ska kika på det.
Vilken webbläsare och enhet använder du?
+1Visst fick trådens titel plats någonstans i inläggen tidigare? Så man vet var man är om man klickar på nåt sen lägger ifrån sig telefonen en stund
Nu är tidszonen ändrad.Det har blivit fel tidszon för alla (eller ja alla som bor i sverige), kikar på det.
Tryck på klockslaget för sista inlägget. Likadant som på förra versionen tror jag?Sen hade det varit trevligt att kunna komma till sista inlägget i en tråd där det inte finns nya inlägg direkt från inläggslistan.
Ja det går. Du klickar på Ignorera på medlemmen du vill blockera. Då kommer du inte se inlägg och personen kommer inte kunna skicka pm till dig. Om ni har en befintlig PM konversation kan du välja att lämna den och ignorera nya svar.Går det att blockera PM i den nya Happy, såsom man kan göra med whatsapp, telnr, mejl etc? Skulle vara skönt om man får t.ex en jävla stalker eller en annan sjuk idiot. Då slipper vi också be moderaterna om hjälp.
Inbyggt är en funktion som gör att inlägg som skrivs sparas hela tiden. Tror det sparas i 48 timmar så jag hoppas det ska fungera bra för dig!Hoppas också att det kommer en 'spara-inlägg' knapp, alltså att man kan spara inlägg innan man postar (såsom på många andra forum/mail/blog etc kan). Jag har t.ex ofta skitdåligt nätverk när jag är på cykelresa, ofta försvinner inlägget och bilder innan jag hann skicka och det är ju jättefrustrerande. Kostar mycket tid, batteri, humör, energi (framförallt mitt i vintern när jag fryser ihjäl i tältet) och ofta har jag därför ingen lust att kolla/posta på Happy.
I det gamla forumet kallades det kompisar tror jag och de är kopierade därifrån.Vad innebär det att jag har fyra följare? Får dom alla min inlägg direkt i PM-lådan eller nåt.
Jag trodde att det var en underförstådd sanning, om ingen ort skrivs ut är det självklart Estocolmo som gäller. ?Jo en sak som kanske inte hör hit men en bra grej vore om alla medlemmar kunde ange sin ort i medlemsregistret. Dels för att ge mer relevanta svar på inlägg dels för att underlätta i köp o sälj.
Inte alltid självklart att alla bor i Stockholm...