Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som url:er inne i avsnitt som formaterats som code inte blir länkar utan istället enligt:
Länk till sidan: https://happyride.se/forum/threads/metatrad-utlandscykling-ej-lopp.3144698/#post-3144698
Du behöver bara ändra code till pre. Skicka annars ett pm med länken så kan jag kolla på det åt dig.Aha, ja GoranS, då är det bara att göra om alltihopa ! Jag har som tur är sparat detta i en separat fil...
Precis. Är ju inte direkt så att textmassan är borta.Det går ju att klippa in i ett textdokument även nu och antagligen massera med lite search & replace.
Om jag inte minns helt galet använde jag pre tidigare. Det kan inte vara så att det automatkonverterats till code i övergången om pre inte stöddes då? Tror att texten i länkarna blivit längre. Har för mig att de bara sa typ happyride.se tidigare. Har dock ändå haft lite funderingar på att stöka om den där sidan så det är ingen jättegrej.Nu har jag på test lagt in bbcoden [ pre] som borde fungera ungefär som code tidigare.
Du behöver bara ändra code till pre. Skicka annars ett pm med länken så kan jag kolla på det åt dig.
Blev lite väl litet och diskret nästan tycker jag. Iaf på mobilen.Visa bilaga 399579
Tonat ner och flyttat tillbaka "ny" till vänster. Gäller just nu för dig som dolt avatarer och har tema dark.
Ska skicka dig ett PM för det funkar inte längre nu, jag kan fortfarande läsa medlemmen som jag hade dolt tidigare. Om jag klickar på "ignorera medlemmen" då kommer texten "Du ignorerar redan denna medlem".Intressant. Kan du skicka ett PM till mig, med vilken medlemmen du ignorerat sen tidigare och som nu inte är ignorerad längre.
Vilka lyckostar som får ha kvar gamla forummotorn :-)
Menar du att du inte kan klicka på länkarna i min metatråd? För mig funkar det.Something Fishy here.. Det funkar inte att kopiera länkar från en fil, klistra in i ett inlägg och publicera. Det funkar inte heller att klicka in på GoranS inlägg och sen klicka vidare på länkarna i detta inlägg till olika andra gamla Happyinlägg.
Nu så
![]()
Recensioner | Happyride.se
happyride.se
Menar du att du inte kan klicka på länkarna i min metatråd? För mig funkar det.
Den blev ju precis lite tjockare?ok, nu blir jag lite gnällig : -) Bra att NY-knappen hamnade till vänster, bra att den är lite mindre skrikig. Men nu är den för subtil. LIte tjockare tack : -)
Jag gillade när NY-knappen var en grön ruta med vit text, det blev tydligt. Skönt att det är i vänstermarginalen dock. :D
Har ni ändrat font för övrigt? Och storlek? Alltså överhuvudtaget. Kanske är att det är nytt som spelar ögonen ett spratt, eller så är det en liknande font men inte samma som innan?
EDIT: Ju mer jag tänker på det, desto mindre känns det som jag ens minns från hur det var förut! Förut var NY-symbolen grön i fet, kompakt stil va? Inte grön ruta med vit text? Haha
Nu räcker det ju med rubriken, så hamnar på första oläst.Lite positivt, Ny-knappen är betydligt lättare att pricka på mobilversionen nu!
Tidigare hamnade jag ofta i tråden under!?
Så som NY-knappen är nu med beigea temat känns det riktigt bra.
Varför gör du så där? Om du vill rapportera in en tråd skriver du en förklaring i rutan och skickar in.Rapportera
Rapportera
Rapportera
Rapportera
Varför gör du så där? Om du vill rapportera in en tråd skriver du en förklaring i rutan och skickar in.
Okey då är jag med dig! ska se om man kan göra något åt det.Tack för att du frågar.
Jag försökte inte rapportera. Jag fick bara ett psykbryt efter att ha läst ordet Rapporetra ungefär 10.000 gånger sista dygnet.
Knappen är ju placerad och utformad så att det är svårt att undvika att läsa det i samband med samtliga inlägg man läser.
Däremot vill jag i samband med detta säga att det är bra med den automatiska skiljelinjen som nu finns ovanför signaturerna.
Nu slocknade alla ny-taggar i tråden... Dock lite skönare ux@Fjärdebrunn Använd denna länk så får du i stort sett tillbaka din gamla förstasida: https://happyride.se/forum/forums/sveriges-trevligaste-cykelforum.1/