Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Adam Yates.emmer sa:Vem var det som kraschade i reklamen? Såg ut som någon på Merida men det var svårt att se mer på helikopterbilderna.
Trodde han smet under med småblessyrer precis innan det blev tvärstopp. Där ser man :-)Marren sa:Adam Yates.emmer sa:Vem var det som kraschade i reklamen? Såg ut som någon på Merida men det var svårt att se mer på helikopterbilderna.
kitzblitz sa:emmer sa:Ironi?Stumpy sa:Äh, det hände ju knappt någonting idag.
+1?
Mattias A sa:Jag tror han gjorde en OTB med tillhörande faceplant för hans cykel hamnade ju _ovanpå_ själva bläckfisken. Antingen så gick den ner precis när han skulle passera och att han chansade, försökte hoppa över eller något.
nisseson sa:Cyklistens fel, man får aldrig färdas i en hastighet som gör att man inte hinner undvika uppkommande faror. Är det inte så?
Jenny W sa:Såg reprisen på etapp 6 i morse. Finfrukost att se Cav ge Kittel pisk. Yeah! Föredrar helt klart pulshöjande klungspurter framför bergsetapper i snigelfart.
me.I.am sa:42 km/h i snitt igår, imponerande med tanke på klättringarna - eller inte! Kolla in den här bilden från TV-sändningen:
Ett fikaställe markerat vid Tournay! Stannar dom där och fikar eller?
Det är ju langningszonen som är utmärkt där man får slungor med mat och dricka från teamet ju.
På bilden från TdF:s hemsida är fikastället påpassligt mörkat:
Stervelo sa:Undrar hur bra en Landa i toppform skulle vara, om han fick köra för sig själv alltså.
Mooshie sa:Ångrar mig, det är jättespännande att se om Froome överlever det här!
Stervelo sa:Men vad är uppståndelsen om? Man sparar massor med tid av att åka som froome gjorde, sittandes på ramen. Jag gör det ofta. Jag är en sopa. Det gör stor skillnad.