Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vem sänder?nä.
Kollar på Tirreno Adriatico istället, nån skitbrant backe som de skall uppför två ggr. Låter som Bäckstedt är bisittare på den engelska kommenteringen.
Eurosport player kollar jag på.Vem sänder?
T Ludvigsson kör.
Kanske Wout Van Aert vunnit utan tacklingen?Hm, skaplig tackling av Sagan...
Var det inte vilodag idag?
Kanske Wout Van Aert vunnit utan tacklingen?
Det vilades allt en hel del idag oxå :-)Det är onsdag idag, de vilade i måndags.
Van Aert såg ut att ta lite ”halvvind” större delen av upploppet innan han blev helt ren. Kan vara självvalt för att inte bli instängd. Att ändå prestera så bra (utan skivor ??) är beundransvärt. Tur att ingen vurpade och bra att ”skyddsombudet” satte ner foten mot Sagan (tycker jag som vet hur ont det gör att vurpa).Nä, han drog ju igång först (för tidigt, pga att han hamna i vinden utan gubbe framför) o dom andra va på väg om eller redan förbi med högre hastighet när han fick knuffen.
Nu håller vi tummarna!Ser ut att kunna bli en rolig dag. Kommer säkert bli flera försök och sista timmen lär bli både uppför och nedför i någon utbrytbing. Hoppas på revansch för Hirschi men lite vadsomhelst kan hända!
Förmodligen den mest värda vinnaren av en etapp i år!Fyfan va härligt! Otroligt well deserved.
Fint med en vinnare utan vindallergi.Förmodligen den mest värda vinnaren av en etapp i år!
Eller så väntar han till i morgon?Tippade visst rätt igår. Ännu mer spännande idag i GC-racet. Passar Pogacar och han kommer att vara mer desperat än Bernal och Roglic. Med hanns output i det här läget tror jag att han har en chans att göra något fint idag. Hoppas i alla fall :)
Om jag ser rätt så har de ca 1000 meter höjdskillnad sista 3 milen.![]()
Lång etapp med en del klättring idag.
Vettigt tycker jag. Smittsamheten minskar markant efter en tid och har man färre än 2 smittade tyder inget på att det är utom kontroll inom bubblan. Sedan är de rent säkerhetsmässigt troligen minst lika skyddade som random annan 30-åring som har ett jobb/familj samtidigt som väldigt få om någon är i riskgrupp. Känns mycket som signalpolitik när det gäller sport och covid.Hmmm, nu har det bestämts att det är rullande 7-dagarsfönster som gäller för "2 strikes and you're out". Dvs när de testar alla på måndag nästa vecka så börjar alla på 0 och det krävs isf 2 nya positiva Corona-testresultat för att ett lag ska behöva packa ihop och åka hem - https://cyclingtips.com/2020/09/the...ndow-resets-right-before-next-round-of-tests/
Väldigt olika för land och sport. Läste just nu om ex i hockey o KHL (där de iof enkelt att flytta på matcher). Jokerit som spelar i KHL, sätts nu i 2veckors karantän av myndigheterna på grund av exponeringen av koronavirus i föregående spel).Vettigt tycker jag. Smittsamheten minskar markant efter en tid och har man färre än 2 smittade tyder inget på att det är utom kontroll inom bubblan. Sedan är de rent säkerhetsmässigt troligen minst lika skyddade som random annan 30-åring som har ett jobb/familj samtidigt som väldigt få om någon är i riskgrupp. Känns mycket som signalpolitik när det gäller sport och covid.
Maxtiden räknas lite olika beroende på hur jobbig etappen är, och hur snabbt det har gått. Men klarar du inte maxtiden så är du ute.fråga, vad händer om man inte klarar tiden? Hörde att Vacchi mumlade ngt om det när jag satt i telefånen och jobbade :)
anade det men kom på att jag inte vissteMaxtiden räknas lite olika beroende på hur jobbig etappen är, och hur snabbt det har gått. Men klarar du inte maxtiden så är du ute.
Kan du utveckla och förtydliga?Jösses!
Proudhomme har tydligen då tagit en för ASO?