Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Wiesslan sa:Jag ska, som namnet på tråden antyder, åka på en cykelresa till Trysil. Ni som vart där innan, vad behöver man? Jag ska hyra en heldämpad cykel på plats. Tycker ni att jag ska köra med knä och armbågsskydd? Tips och råd mottages tacksamt?
Man åker väl inte till Trysil för att bara cykla det byggda? :-PJimel sa:Wiesslan sa:Jag ska, som namnet på tråden antyder, åka på en cykelresa till Trysil. Ni som vart där innan, vad behöver man? Jag ska hyra en heldämpad cykel på plats. Tycker ni att jag ska köra med knä och armbågsskydd? Tips och råd mottages tacksamt?
Vad ska du cykla i Trysil? Bara Gullia eller ge dig ut på berget?
Rattnalle sa:Man åker väl inte till Trysil för att bara cykla det byggda? :-PJimel sa:Wiesslan sa:Jag ska, som namnet på tråden antyder, åka på en cykelresa till Trysil. Ni som vart där innan, vad behöver man? Jag ska hyra en heldämpad cykel på plats. Tycker ni att jag ska köra med knä och armbågsskydd? Tips och råd mottages tacksamt?
Vad ska du cykla i Trysil? Bara Gullia eller ge dig ut på berget?
Kanon, den måste jag ladda nertrgis sa:Jag var i Trysil med familjen i helgen. På deras hemsida rekommenderar dom appen singletracker. Där finns alla leder vid Gullia samt en hel del övrigt på fjället.
/trgis