Jo tack PeaceDog, jag har vart inne dar innan ocksa, men det ar sa mycket snack om saker hit och dit, vad ar bra vad ar inte bra bla blubb jag vill bara ha en skysst cykel, inget speciellt. Jag ar overtygad om att det gar att ta sig jorden runt med i princip vadsomhelst som rullar, men mina krav har hojts... vaxlar och handbromsar ar ett maste. En kompis har en mountainbike fran kanske 80 talet eller nat ( gillar modellen med raka ror, ser lite ut som en gammal herrcykel) och har provcyklat den med full packning, Woaw... ja nagot liknande ar val vad jag vill ha. Nya cyklar ar nastan alltid fula och ser ut som rymskepp haha! Funderar dock pa att bli svetsare och bygga en egen cykel, men da kanske jag inte cyklar pa nagra ar framover tills jag har lart mig allt det dar. jojo men som sagt; tips ar alltid bra (om de inte ar daliga).
Nu har jag ocksa toppat mitt cykelhojdrekord.. har varit uppe pa 1500 meter i bergen har. Det var +1 grad pa natten. Haha kallt under pressenningen i sovsack for sommarbruk, men nu har jag varit med om det ocksa (prickar av pa listan)...