Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PdlS sa:Hejsan.
En liten fundering som dykt upp är hur ni som bor i lägenhet tvättar rent era cyklar?
Maakus sa:PdlS sa:Hejsan.
En liten fundering som dykt upp är hur ni som bor i lägenhet tvättar rent era cyklar?
Ibland svänger jag förbi OKQ8 på vägen hem och kör deras "självtvätt", blåser av den på lite behörigt avstånd med högtrycken.
Annars låter jag det torka, borstar av och sen tvättar jag så här -->
En hel flaska diskmedel och avfettning för en cykel känns lite overkill ;-)
Måste vara det optimala stället för att skapa konflikter.enduromannen sa:tvättstugan
KarlHelmer sa:Så här gör jag så här års annars ute på gården när vädret är lite mer charmigt
Vi hade en sån när vi bodde som du. Den var perfekt att ha i en spann med lite tvättgrejjer. :) nu ersatt med en vanlig slang som är längre, mest pga ändrade förutsättningar. Klart bra köp alltså.Jag lånar tråden för att be om vattenslangstips.
Jag har tur nog att ha en kran vid porten, men jag behöver införskaffa en slang. Jag tänkte förvara den i förrådet och släpa ut den när jag ska tvätta och vill ha en så smidig lösning som möjligt.
Biltemas Spiralslang 15 m (Art. 14-386) ser smutt ut och kostar nästan ingenting. Är det någon som har testat?
Visa bilaga 404399![]()
Spiralslang, 15 m
Levereras med sprutpistol och krananslutning för 3/4" och 1/2" -gänga.www.biltema.se
problemet med kärchers portabla tvättar är att är cykeln väldigt skitig så blir den inte ren på 1 behållare utan man får gå och fylla på behållaren 2-3 gånger för att cykeln ska bli ren.Portabel kärcher
problemet med kärchers portabla tvättar är att är cykeln väldigt skitig så blir den inte ren på 1 behållare utan man får gå och fylla på behållaren 2-3 gånger för att cykeln ska bli ren.
har väll igentligen inget bra förslag på heller vad man ska använda sig av när man bor i lägenhet, det jag gjorde var att jag frågade hyresvärden om det fanns möjlighet att dra fram vatten och montera en kran utanför huset så man kunde koppla på egen slang vilket gick igenom och godkändes.