uppgradera hoj

uppgradera hoj
Låter kalas!
Annars är Juciy 5 från Avid trevliga skivbromsar.
Inget big fan of hayes direkt så jag skule nog valt Avid eller Magura i stället.
Men sådant är personligt.
 
uppgradera hoj
Jepp, sånt är personligt men Eric har fel ;-)
Jag är helnöjd med mina Hayes HFX-9 XC för övrigt.

[edit]: glömde två ord
 
Senast redigerad av en moderator:
uppgradera hoj
Så länge du inte utsätter bromsarna för någon längre och mer krävande bromsning (typ Åre eller Alperna tillex) kommer de funka kalas. Gaffeln passar utmärkt i stökig skog.
Bara att köra skulle jag säga.
 
uppgradera hoj
Oskar_ skrev:
-------------------------------------------------------
> hayes är bra men fula, magura är grummare...



oskar oskar oskar man ska inte köpa bromsar för att de är vackra att se på.

Lilldykarn Hayes bromsarna är ett bra val. Alla de välkända fabrikaten fungerar bra så jag tycker du ska gå efter vilket bromshandtag du tycker är bekvämast. Pro tryk, kläm och känn. Kolla att reglaget går att justera in så att det passar dig.
 
Tillbaka
Topp