örgelgörgel
Aktiv medlem
Vad är STIZZE?
Var är hen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:I övrigt så är han kortklippt nu oxå :)
DT sa:Rompa sa:I övrigt så är han kortklippt nu oxå :)
WHAT?!
MTBiker sa:Jag undrade både VAR han är men kanske mer VAD han är ;)
Black planet sa:Men ryktet säger HD som hoj.
STIZZE sa:Nä, men jag överraskade min sambo i höstas och köpte en HD till henne när hon fyllde 30 år. ?
STIZZE sa:Nån som vill rulla asfalt tisdag eller onsdag kväll och tolererar en glad hjulsugare?
Stumpy sa:STIZZE sa:Nån som vill rulla asfalt tisdag eller onsdag kväll och tolererar en glad hjulsugare?
Välkommen tillbaks, Stizze!
Ikväll är det Storkällan GP, så det är bara att komma ner och köra. :)
Annars kör Tyresö CK intervaller på onsdagkvällar och distans på lördag förmiddagar.
STIZZE sa:Stumpy sa:STIZZE sa:Nån som vill rulla asfalt tisdag eller onsdag kväll och tolererar en glad hjulsugare?
Välkommen tillbaks, Stizze!
Ikväll är det Storkällan GP, så det är bara att komma ner och köra. :)
Annars kör Tyresö CK intervaller på onsdagkvällar och distans på lördag förmiddagar.
Tack!
Fått det tipset(tyresö ck) från tre håll nu, brukar du cykla med dom?
Bor du kvar på brevik?
Stumpy sa:Bor kvar vid Trollbäckens IP. :)
Prophet sa:Kämpa! Kommer alltid att tänka på dig med din gula Cannondale f500 på Lida Loop, när allt började...
Prophet sa:Följ med brorsan på en tisdag i ghettot så du får lite kvalitetscykling....
imrog sa:Du skall inte slå brorsan på 24h?
Tjääna Stizze, gott att du är tillbaka.STIZZE sa:Tack allihop ovan, ni som kommenterat förr och ni som kommenterat nu.
Jag kommer köra ett lopp på midsommar i orsa.
Jag kommer köra hammarby hill i september.
Jag kommer köra lida loop nästa år.
Kommer bli skoj! ?
mamme1 sa:.. istället för att gå "all in", "ett steg i taget”
peranders sa:Kul att höra stizze, blir lite sugen att cykla mer själv, jag springer mest nuförtiden.
Hasse#7 sa:Kul! Fin återblick på varför saker blir som de blir.
jofahjalm sa:Men hur går det med hockeybockeyn?
Rompa sa:jag körde på 54min 2016...