Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Havoc 5 sa:Det här kunde blivit den perfekta fredagstråden! =D
Rattnalle sa:Är väl bara äcklig öl som säljs i sexpack?staine sa:marr sa:Sex öl.
Den som ändå hade en sexpack :(
Vad som är värt att dricka säljs i sexpack?marr sa:Rattnalle sa:Är väl bara äcklig öl som säljs i sexpack?staine sa:marr sa:Sex öl.
Nix.
Westvleteren 12 säljs i sexpack.Rattnalle sa:Är väl bara äcklig öl som säljs i sexpack?staine sa:marr sa:Sex öl.
ForesterGuy sa:geologen sa:Utöver den vanliga maten så gör jag ofta chokladdryck. Mjölk med oboypulver om jag inte håller på med viktminskning.
En del har pengar, märker jag...
geologen sa:ForesterGuy sa:geologen sa:Utöver den vanliga maten så gör jag ofta chokladdryck. Mjölk med oboypulver om jag inte håller på med viktminskning.
Wut?
Det handlar kanske om 60 kr per månad...
ForesterGuy sa:geologen sa:ForesterGuy sa:geologen sa:Utöver den vanliga maten så gör jag ofta chokladdryck. Mjölk med oboypulver om jag inte håller på med viktminskning.
Wut?
Det handlar kanske om 60 kr per månad...
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/chokladdrycken-oboy-saljs-for-hundratals-kronor-pa-natet
;-D
Henrik_E sa:Vad ni alla glömmer är att om man dricker oboy kan man lika gärna dricka välling. Barnmat som barnmat.
Henrik_E sa:Vad ni alla glömmer är att om man dricker oboy kan man lika gärna dricka välling. Barnmat som barnmat.
N_sandstrom sa:Burgenfels 2.8%
CosmicGirl sa:
Nej, det smakar barnmat precis som oboy.Luthman Photography sa:Henrik_E sa:Vad ni alla glömmer är att om man dricker oboy kan man lika gärna dricka välling. Barnmat som barnmat.
Smakar välling choklad?
Rattnalle sa:Vad som är värt att dricka säljs i sexpack?marr sa:Rattnalle sa:Är väl bara äcklig öl som säljs i sexpack?staine sa:marr sa:Sex öl.
Nix.
I Sverige då. I tyskland säljer de ju sexpack med god öl på varenda jäkla mack.
Kneecap sa:CosmicGirl sa:
Tjena!
Inte efter ett långt cykelpass.. Då behöver jag några kalla öl och mat först.
marr sa:Rattnalle sa:Vad som är värt att dricka säljs i sexpack?marr sa:Rattnalle sa:Är väl bara äcklig öl som säljs i sexpack?staine sa:marr sa:Sex öl.
Nix.
Finns en hel del fint i bolagets beställningssortiment som bara går att köpa om 6 burkar/flaskor :D
42Hz sa:marr sa:Rattnalle sa:Vad som är värt att dricka säljs i sexpack?marr sa:Rattnalle sa:Är väl bara äcklig öl som säljs i sexpack?staine sa:marr sa:Sex öl.
Nix.
Finns en hel del fint i bolagets beställningssortiment som bara går att köpa om 6 burkar/flaskor :D
Typ Tripel Karmeliet.
"Kollikrav
Denna dryck kan endast beställas i hela kollin om 6 st på begäran av leverantören."
Givevis 75cl flaska!
Raggamuffin sa:Både Heineken och Tuborg finns väl i sex-pack?!? :)
CosmicGirl sa:
I Tyskland Alltså!janolle sa:Det är ganska komiskt att man kan köpa Svenskt öl i nästan varje butik här!
Vad tävlingsskidåkare säger är inte nödvändigtvis det mest aktuella, kan lika gärna vara gammal tradition.JonasH72 sa:TIll trådskaparen - du fick just ett standard Happysvar, dvs förvänta dig inte att du skall lära dig nåt här, förutom en massa idéer till konstiga svar :-D
Jag föreslår att du tar och får i dig både kolhydrater och proteiner efter alla träningspass. Det finns lite olika forskning på hur snart och vilken mängd det behöver vara. Jag har precis plöjt genom Charlotte Kallas, Mattias Swahns och Anders Szalkais böcker och i dem pratas det om att ju snabbare inpå passet desto bättre, men max en timme. Skidlandslaget kör med max 15 minuter efter avslutad tävling har jag för mig Ida sa i en intervju, förutom sprinttävlingar som blir jäkligt annorlunda beroende på hur det går för de aktiva.
Mängden är också lite olika beroende på vem man frågar. Men nån form av bränsle skall du fylla på i form av bra kolhydrater och protein.
Precis, skall man inte köra ett till pass senare under dagen är det inte så bråttom att proppa i sig massa saker.Miss Lycka 2.0 sa:Skidåkare kör 2-3 pass om dagen.
Och då vill man prestera även på nästa pass. Samma sak på en sprinttävling, eller etapplopp. För en Svensson som tränar några dagar i veckan blir behoven ganska annorlunda och det kanske till och med blir kontraproduktivt att (över)fylla på det lilla man förbrukat direkt inpå passet.Miss Lycka 2.0 sa:Skidåkare kör 2-3 pass om dagen.
JonasH72 sa:TIll trådskaparen - du fick just ett standard Happysvar, dvs förvänta dig inte att du skall lära dig nåt här, förutom en massa idéer till konstiga svar :-D
Jag föreslår att du tar och får i dig både kolhydrater och proteiner efter alla träningspass. Det finns lite olika forskning på hur snart och vilken mängd det behöver vara. Jag har precis plöjt genom Charlotte Kallas, Mattias Swahns och Anders Szalkais böcker och i dem pratas det om att ju snabbare inpå passet desto bättre, men max en timme. Skidlandslaget kör med max 15 minuter efter avslutad tävling har jag för mig Ida sa i en intervju, förutom sprinttävlingar som blir jäkligt annorlunda beroende på hur det går för de aktiva.
Mängden är också lite olika beroende på vem man frågar. Men nån form av bränsle skall du fylla på i form av bra kolhydrater och protein.
+1konken sa:man ska nog inte tro att forumet är någon slags UCI tävling i duktighet. sen med tanke på antalet professionella svenska cyklister så bör man kanske inte alltid ta sitt cyklande på så stort allvar heller, åtminstone vad gäller träning, eller?
cyklar jag för det är kul, äter jag för det är gott efteråt, det är nästan halva poängen. speciellt när man är ute och reser i trakter där cafér är öppna...
Rocky special sa:7dl shaker (eller liknande)
2 ägg
3 msk chokladdryckspulver
1/3 tsk kreatin (2-3g)
3 dl mjölk
Häll i mjölken i shakern, knäck äggen och häll ner dem i mjölken, gula och vita.
Häll i chokladdryckspulvret och kreatinet i den samma.
Blanda med elvisp.
Avnjut.
Att göra en Crunchy Rocky Special avråds.
Dvs. råka få med äggskal.
Örjan Lax sa:+1konken sa:man ska nog inte tro att forumet är någon slags UCI tävling i duktighet. sen med tanke på antalet professionella svenska cyklister så bör man kanske inte alltid ta sitt cyklande på så stort allvar heller, åtminstone vad gäller träning, eller?
cyklar jag för det är kul, äter jag för det är gott efteråt, det är nästan halva poängen. speciellt när man är ute och reser i trakter där cafér är öppna...
Ställer man en sån öppen fråga som TS så får man finna sig i en mångfald av svar, även om man inte gillar alla.
Vadå rolig? Öl kanske är bra återhämtning för vissa, liksom andra kanske föredrar plankstek. Återhämtning måste inte alltid innebära extrema pulverdieter, proteinbars och andra konstgjorda saker, även om det tycks vara trendigt att berätta att man konsumerar sånt. Vanlig naturlig mat av fräscha råvaror är grovt underskattat som återhämtningsenergi.Whenthingsgowrong sa:Örjan Lax sa:+1konken sa:man ska nog inte tro att forumet är någon slags UCI tävling i duktighet. sen med tanke på antalet professionella svenska cyklister så bör man kanske inte alltid ta sitt cyklande på så stort allvar heller, åtminstone vad gäller träning, eller?
Ställer man en sån öppen fråga som TS så får man finna sig i en mångfald av svar, även om man inte gillar alla.
Visserligen. Men det är ju rätt trist att folk sitter och diskuterar vilka ölsorter som säljs i sexpack och ger andra löjliga förslag som plankstek. Ska man vara rolig på trådens bekostnad så kan man ju gärna bidra med något också som ger tråden och forumet någon form av kvalitet, man är ju också hjälpsam mot sina medmänniskor.