Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Freddie L sa:Varför är du så besatt av att namn ska nämnas? Är du rädd att du är en av de som upplevs otrevliga? ;-)Örjan Lax sa:H. sa:Emmer har en historia av personangrepp och påhopp. Bra med en tydlig markering. Kanske fler i den där soppan borde tänka till också.
Det är många som antyder "fler" i denna tråd men ingen som hittills vågar namnge dom onda, vågar du?
Jag tror mycket beror på anonymiteten med användarnamn, och ett behov av att hävda sig och göra sig ett (användar)namn. Lätt att vara tuff och hård då. Sen kan man ju, som en historisk riktig skitstövel på Happy, försvara sig med att man är mycket trevligare i verkligheten. Fast det går ju ingen på.
(Den användare som har ”mycket trevligare i verkligheten” som byline, ska inte ta åt sig av detta. Jag tror han är en riktig hedersknyffel även offline).
Mårten sa:Jag är en bot.
marr sa:Freddie L sa:Varför är du så besatt av att namn ska nämnas? Är du rädd att du är en av de som upplevs otrevliga? ;-)Örjan Lax sa:H. sa:Emmer har en historia av personangrepp och påhopp. Bra med en tydlig markering. Kanske fler i den där soppan borde tänka till också.
Det är många som antyder "fler" i denna tråd men ingen som hittills vågar namnge dom onda, vågar du?
Jag tror mycket beror på anonymiteten med användarnamn, och ett behov av att hävda sig och göra sig ett (användar)namn. Lätt att vara tuff och hård då. Sen kan man ju, som en historisk riktig skitstövel på Happy, försvara sig med att man är mycket trevligare i verkligheten. Fast det går ju ingen på.
(Den användare som har ”mycket trevligare i verkligheten” som byline, ska inte ta åt sig av detta. Jag tror han är en riktig hedersknyffel även offline).
Jag är sjukt otrevlig i verkligheten!
Örjan Lax sa:marr sa:Örjan Lax sa:Manurhin2 sa:Senast idag blev en idiotförklarad i en tråd nära dig .
M
Länka gärna! (men det vågar du väl inte)
Annars kan man bara ta dina uppgifter som rent och äckligt skvaller!
Eller så vågar man bara inte?
Visst kan det vara så.
Men i egenskap av trådskapare så skulle man önska lite mer Rolf Lassgård-ståkuk om man säger så...
Paco sa:marr sa:Freddie L sa:Varför är du så besatt av att namn ska nämnas? Är du rädd att du är en av de som upplevs otrevliga? ;-)Örjan Lax sa:H. sa:Emmer har en historia av personangrepp och påhopp. Bra med en tydlig markering. Kanske fler i den där soppan borde tänka till också.
Jag är gubbgrinig
marr sa:Paco sa:marr sa:Freddie L sa:Varför är du så besatt av att namn ska nämnas? Är du rädd att du är en av de som upplevs otrevliga? ;-)Örjan Lax sa:H. sa:Emmer har en historia av personangrepp och påhopp. Bra med en tydlig markering. Kanske fler i den där soppan borde tänka till också.
Jag är gubbgrinig
Bättre än gubbsjuk!
Luthman Photography sa:Mårten sa:Jag är en bot.
Jag är en båt.
Valhalla_ sa:ooms sa:Det som åsyftas med godtyckligt är nog snarare att en användare som då och då kommit med nåt personangrepp enl vad du beskriver stängs av, medan en annan användare som kommit med minst lika många personangrepp/förolämpningar inte stängs av. Det verkar således gälla olika regler beroende på vem man är.
Livet är orättvist....
Hep sa:Men sluta fega. Det är Sixten ni pratar om och eftersom han var skitdryg i tråden som nämndes anmälde jag ett av inläggen. Så nu kan ni sluta gissa och vänta på ev moderering.
H. sa:Hep sa:Men sluta fega. Det är Sixten ni pratar om och eftersom han var skitdryg i tråden som nämndes anmälde jag ett av inläggen. Så nu kan ni sluta gissa och vänta på ev moderering.
Jag har pratat om fler än Sixten.
Örjan Lax sa:Jävla fegisar för helvete!
Lägg fram ALLA på Happy som du inte gillar! Annars håll käften för faan!
Fy fan vad jag ogillar "kaxiga internetkrigare" som totalflippar och fegar ur så fort man ställer några enkla motfrågor.
Örjan Lax sa:Jävla fegisar för helvete!
Fy fan vad jag ogillar "kaxiga internetkrigare" som totalflippar och fegar ur så fort man ställer några enkla motfrågor.
Paco sa:Örjan Lax sa:Jävla fegisar för helvete!
Fan vad jag ogillar folk som inte kan låta bli att skriva på fyllan....
Paco sa:Örjan Lax sa:Jävla fegisar för helvete!
marr sa:Paco sa:Örjan Lax sa:Jävla fegisar för helvete!
Lite så ja, sitter o vrålar i ett hörn för att ingen orkar lyssna ändå...
Örjan Lax sa:marr sa:Paco sa:Örjan Lax sa:Jävla fegisar för helvete!
Lite så ja, sitter o vrålar i ett hörn för att ingen orkar lyssna ändå...
Ja du, du bidrar ju väldigt mycket du med i denna tråd...Tråkigt utveckling.
Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
marr sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
?
Vad skiljer happy och privat?
Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
marr sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
?
Vad skiljer happy och privat?
Örjan Lax sa:H. sa:Hep sa:Men sluta fega. Det är Sixten ni pratar om och eftersom han var skitdryg i tråden som nämndes anmälde jag ett av inläggen. Så nu kan ni sluta gissa och vänta på ev moderering.
Jag har pratat om fler än Sixten.
Känns det bra att hålla det hemligt? De du åsyftar alltså.
Hep sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Jag avskyr båda två, men håller med dem just här. Jämnar det ut sig då?
marr sa:Hep sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Vi avskyr säkerr dig också? Eller? Jag vet inte faktiskt. Kan man säga pass?
Paco sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Men nu får du väl ge dig. Ja vi känner varandra privat men har absolut inget behov av att täcka upp för varandra.
Du har inte haft en tanke på att vi kanske tycker rätt lika om vissa saker?
Har inte haft några problem med dig tidigare men just nu tycker jag att du är en otroligt tråkig person med en barnslig attityd.
marr sa:Hep sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Örjan Lax sa:marr sa:Hep sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Du Martin och Bengt får gärna avsky mig om ni nu mår bättre av det.
Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
Nej, men vissa kunde tydligen inte låta bli att bry sig, dom som svarade mig t.ex...Valhalla_ sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Det är nog ingen som undrar eller bryr sig.
marr sa:Örjan Lax sa:marr sa:Hep sa:Örjan Lax sa:Eftersom marr och Paco är kompisar privat, så måste dom täcka upp för varandra, ifall någon utomstående läsare undrar...
Du Martin och Bengt får gärna avsky mig om ni nu mår bättre av det.
Min identitet är inte hemlig för den som frågar.
Bengt får avsky för sig själv, han känner jag inte :) själv föredrar jag sky.
zinkpasta sa:Tar det aldrig slut?
Paco sa:zinkpasta sa:Tar det aldrig slut?
För min del tar det slut nu. Loggar ut och återkommer med en byggtråd om nån vecka...