Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär så här har jag också. En liten CamelBak med allting färdigladdat. Lägger bara i telefon, nycklar och ev kort innan avfärd.Minirygga med två slangar, laglappar, minipump, multiverktyg, engångshandkar, styckepackade tvättlappar (har räddad mig en gång vid skada i däckssidan.
Fan bra fråga alltså!Efter punkor, tublesskladd och annat helvete så inser jag att jag behöver ha med mig pump, slang och verktyg.
Dock har jag noll fantasi i ärendet.
Hur har ni löst det på era pendlare?
Jag tänker tvärtom. Tar jag med regnjackan blir det uppehåll.Fan bra fråga alltså!
Själv har jag med.. ingenting. Så fort verktygen packas ned kommer haverierna, tänker jag.
Har ingen dedikerad pendlarhoj utan tar graveln när jag cyklar till jobbet.
Co2 pump, två patroner, två däckjärn och en slang i sadelväska.
Jag gör likadant. Har dock bara 7 km till jobbet så går att låsa fast cykeln och gå i värsta fall. Oftast är det ändå bara pyspunka så det går att rulla i mål försiktigt.Fan bra fråga alltså!
Själv har jag med.. ingenting. Så fort verktygen packas ned kommer haverierna, tänker jag.
Sällan långt till nästa regnskur heller.Medans jag förvisso har en fin liten styrväska att ha grejer i så brukar den endast innehålla ett lås. I Göteborg är det sällan långt till nästa hållplats.
Efter punkor, tublesskladd och annat helvete så inser jag att jag behöver ha med mig pump, slang och verktyg.
Dock har jag noll fantasi i ärendet.
Hur har ni löst det på era pendlare?
Det löser du med tåclips vettu!Ett tips är att ta med mer än bara en extraslang. Kör man över något vasst/uppstickande med framhjulet, är risken stor att man även kör över det med bakhjulet. Egenupplevd händelse resulterade i en ganska lång promenad med cykelskor.
Eller plattisar. Jäkligt skönt att kunna använda vilka skor som helst beroende på väder och eventuella andra aktiviteter före eller efter cyklingen.Det löser du med tåclips vettu!
Eller både och (jag har kombipedaler på en pendlare)!Eller plattisar. Jäkligt skönt att kunna använda vilka skor som helst beroende på väder och eventuella andra aktiviteter före eller efter cyklingen.
det finns annars gott om civila spd-skor. har varianter varianter lämpliga till allt från nobelfesten till skogsutflykten i regn eller tjugo minusEller plattisar. Jäkligt skönt att kunna använda vilka skor som helst beroende på väder och eventuella andra aktiviteter före eller efter cyklingen.
Utseendet skiter jag i, jag avsåg funktionen som skor att kunna gå i. ?det finns annars gott om civila spd-skor. har varianter varianter lämpliga till allt från nobelfesten till skogsutflykten i regn eller tjugo minus
Cykelskor som ser ut som vanliga skor
Söker cykelskor som ser ut som vanliga skor. Har googlat men inte hittat så mycket. De ska se helst se ut som vanliga sneakers. Ska passa SPD-pedaler. /Wutzahappyride.se
här är exempel på sådana jag hunnit skaffa 2016. något par till har det hunnit bli...
Visa bilaga 548510
Jag har dessa på gruspendlaren, platta utan piggar.Tuggar inte de vassa piggarna på plattisar sönder sulan på ”vanliga” skor? Om ni nu med plattisar menar den typ av pedal som brukar användas på mtb, och inte en vanlig hederlig gammal standardpedal.