Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
än så länge så har jag inte kört jättemycket med dom men de funkar helt okej. är dock ovan vid greppet eller snarare avsaknaden av detta som mitt RR bak ger..
Men det är säkert en vanesak. jag hade något som kunde liknas vid monster truck däck innan på min gammla hoj så självklart är det skillnad..
NN fram och RR bak är väl den vanligaste kombinationen här på Happy. Bra allrounduppsättning som funkar på de flesta underlag.
I Schwalbes katalog från förra året ger de tipset om samma uppsättning fast tvärtom. Jag föredrar doch NN fram för det utomordentliga greppet i kurvorna.
Kör NN 2.4 fram och Big Betty 2.4 bak. Det har funkat väldigt bra. NN bak funkar också väldigt bra förutsatt att det är riktigt tort ute. Är det det minsta funktigt NN helt värdelösa bak till. Skall dock gå över till Maxxis Minion DH Front 26 x 2.5 Dual Ply Super Tacky 42a och Maxxis Minion DH Rear 26 x 2.5 Dual Ply Super Tacky 42a för att testa om denna kombination har bättre grepp och bromsförmåga.
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> I Schwalbes katalog från förra året ger de
> tipset om samma uppsättning fast tvärtom. Jag
> föredrar doch NN fram för det utomordentliga
> greppet i kurvorna.
Nobby Nic front, Racing Ralph rear
In mixed terrain riding conditions pairing Nobby Nic with Racing Ralph can form an unbeatable combination. Racing Ralphs strength is on the rear wheel where rolling resistance is of particular importance as 60 to 70 per cent of the load is there. Nobby Nic is exactly the right choice for the front wheel where the tyre should grip well, have good traction for braking and cornering, especially in softer conditions.
Kör RR både fram och bak tycker de funkar kanon, stora och bekväma och riktigt bra fäste jämfört med Twister som jag körde förut. Har dock inte provat dem när det är riktigt blött och lerigt än men antar att de inte är sämre än Twister i alla fall.
skulle klart rekomendera RR som långloppsdäck.