Var är tråden-tråden

ratatosk

Ny medlem
Var är tråden-tråden
Ibland funkar inte minnet som det ska. Ibland kommer man inte på ordet eller meningen som man ska söka efter. Ibland ska man söka på saker med mindre än tre bokstäver. Ibland hittar man en massa trådar när man söker, men inte den där.
Observera att detta från min sida _inte_ är ett inlägg för att kategorisera forumet. Jag är en konservativ anhängare av en härlig röra.

Så: Var är tråden? Jag börjar, men tråden är till för att stjälas.

Jag söker en tråd med en massa skojiga byggen, som inte är visa din otävlingsmässiga fulcross-tråden, visa din bastard-tråden, eller våra pendelhojar, men skulle kunna varit. En tråd med återanvända gamla trotjänare i nya skepnader, nytt o gammalt blandat, stor experimentlusta, skrikiga färger o lattjo styren.

ratatosk

Ny medlem
Var är tråden-tråden
Mange. skrev:
-------------------------------------------------------
> http://happymtb.org/forum/read.php/1/2125921/21264
> 19
> Monstercross?

Ah, se där! Tack! Nu kan hämta en whisky o njuta av bastarderna o fundera vidare på vad jag ska bygga i morgon.

xyz-saft skrev:
> "Fula cyklar"-tråden?
>
> Eller det kanske är lättare att dra iväg ett pm
> direkt till 42Hz?

Jag tänkte tanken faktiskt..

Senast ändrad:

Hasse#7

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Att gå via Saida-tråden blir troligen en fail. Jag vet inte och det är ju du som frågar. Sen är det ju bara en handfull siare kvar att hoppas på. :-)

ratatosk

Ny medlem
Var är tråden-tråden
Hasse#7 skrev:
> Att gå via Saida-tråden blir troligen en fail.
> Jag vet inte och det är ju du som frågar. Sen
> är det ju bara en handfull siare kvar att hoppas
> på. :-)

Ja jäklar, där klev jag i klaveret. Borde frågat där istället för att starta en ny tråd. Ska jag byta rubriken till "Ta bort denna tråden tack jag skrev fel" o se om den får evigt liv?

Skogsgubben

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Hej.
Finns det någon som kan hjälpa mig hitta en tråd där ts har problem med att bakhjulet känns svajigt när han cyklar?
Jag har liknande symptom, och det var många bra förslag på orsak i tråden.

Det gäller min pendlare. Den känns som om jag kör med för lågt tryck i bakdäcket, eftersom den liksom gungar när jag lägger ner den i en kurva.
Lufttryck och ekerspänning är kontrollerat. Ramen ser ok ut och sviktar inte när jag försöker bända med handkraft.

Ha, ha :-) min telefon föreslog "hankatt" när jag ville skriva "handkraft". Fick lustiga bilder i huvudet.

desmo

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Var är tråden där man tipsade om olika instagram-konton med långcyklare att följa?
Jag har trillat över två nya jag vill tipsa om.

desmo

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
JTF sa:
desmo sa:
Var är tråden där man tipsade om olika instagram-konton med långcyklare att följa?
Jag har trillat över två nya jag vill tipsa om.
Kan det vara denna? -> https://happyride.se/forum/read.php/1/3220222
Nope..
Utan en tråd där det tipsades om konton typ Bikeramble, Mairawa, Lost Cyklist, VeloVelo och liknande.
Har börjat följa två andra konton med svenskar som är ute på långtur som jag tänkte fylla på med.

Klavikel

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Fett, där var den.
Har för mig att det fanns fler bilder i någon tråd men detta var mumma =)
Tummen upp, synd att pippi försvann, han var lite för bra för surmupparna på happy hehe..

Freddie L

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Klavikel sa:
Fett, där var den.
Har för mig att det fanns fler bilder i någon tråd men detta var mumma =)
Tummen upp, synd att pippi försvann, han var lite för bra för surmupparna på happy hehe..
Surmuppar? Du står väl för i runda slängar en tredjedel av inläggen idag? Så inte kasta sten osv.

Kupa

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Jag letar efter en bild på ett fantastiskt förråd med öl, hyllor med flaskor snyggt uppradade. Undrar om det är här på happy jag har sett den.

desmo

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Nyligen var det en tråd om Thules dragkroksmonterade cykelställ, och om 9-pin och 13-pin. Jag kan inte finna den nu. Var är den?

Pfaff

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Vad heter nu den här tråden om nya ändringar i Happy där skyldiga, flåt, ansvariga tar till sig synpunkter?

Mr Bottecchia

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Vad heter nu den här tråden om nya ändringar i Happy där skyldiga, flåt, ansvariga tar till sig synpunkter?
Kanske denna?

Vernersson

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Vill minnas att någon postade ett gäng bilder som "med all önskvärd tydlighet" illustrerade resultatet av dämpa-fallet-med-ansiktet-mot-marken tekniken till följd av gaffelhaveri.
Har sökt efter dessa men inte hittat dom.

Skulle behöva visa dessa bilder för en bekant som tycker att det är en bra idé att köra vidare med en Scott med sprucken headtube.

unsuspected

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Vill minnas att någon postade ett gäng bilder som "med all önskvärd tydlighet" illustrerade resultatet av dämpa-fallet-med-ansiktet-mot-marken tekniken till följd av gaffelhaveri.
Har sökt efter dessa men inte hittat dom.

Skulle behöva visa dessa bilder för en bekant som tycker att det är en bra idé att köra vidare med en Scott med sprucken headtube.
Den kanske?

Vernersson

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
Den kanske?
Som jag minns det så kom den som en egen tråd.

Misärtråden har jag plöjt igenom ganska lång tid tillbaka iaf utan att hitta det jag sökte.

havet

Aktiv medlem
Var är tråden-tråden
var e tråden me han som byggde hopp å berms på sin tomt?
Denna gulliga kanske.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer