D
Deleted member 43681
Guest
Varför gör inte någon något?
Nix, norsk brunost eller jämtländsk Storsjöost till frukost för min del.NickPick sa:Låter amerikanskt. Äter ni Nutella till frukost också?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nix, norsk brunost eller jämtländsk Storsjöost till frukost för min del.NickPick sa:Låter amerikanskt. Äter ni Nutella till frukost också?
Getter.JesperA sa:Men vart får den sin färg ifrån?
Aha! Det är jordnötssmör de är till för. Har undrat i många år.Drosa sa:Du får helt enkel mortla dina jordnötter.
NickPick sa:Låter amerikanskt. Äter ni Nutella till frukost också?
Stumpy sa:Aha! Det är jordnötssmör de är till för. Har undrat i många år.Drosa sa:Du får helt enkel mortla dina jordnötter.
Har mest blivit mojitos hittills.
Stumpy sa:Aha! Det är jordnötssmör de är till för. Har undrat i många år.Drosa sa:Du får helt enkel mortla dina jordnötter.
Har mest blivit mojitos hittills.
Givetvis. Det är så jag gör pannkakor. Kastar in ägg och mjölk och mjöl i munnen. Sköljer runt det mellan tänderna en stund så det blandar sig väl, och låter äggskalen smita ut i mungipan precis som när en riktig fiskare äter fisk. Sen går jag in i bastun.Peth sa:Vore det inte enklare att helt sonika stoppa in en näve jordnötter i munnen och tugga tills lämplig konsistens infinner sig, varefter en sked med sylt inmundigas?
*ASG* :Demmer sa:Givetvis. Det är så jag gör pannkakor. Kastar in ägg och mjölk och mjöl i munnen. Sköljer runt det mellan tänderna en stund så det blandar sig väl, och låter äggskalen smita ut i mungipan precis som när en riktig fiskare äter fisk. Sen går jag in i bastun.Peth sa:Vore det inte enklare att helt sonika stoppa in en näve jordnötter i munnen och tugga tills lämplig konsistens infinner sig, varefter en sked med sylt inmundigas?
emmer sa:Givetvis. Det är så jag gör pannkakor. Kastar in ägg och mjölk och mjöl i munnen. Sköljer runt det mellan tänderna en stund så det blandar sig väl, och låter äggskalen smita ut i mungipan precis som när en riktig fiskare äter fisk. Sen går jag in i bastun.Peth sa:Vore det inte enklare att helt sonika stoppa in en näve jordnötter i munnen och tugga tills lämplig konsistens infinner sig, varefter en sked med sylt inmundigas?