Gaaahhh! Nu klarar jag inte av att vila på hanen längre!
Jag anmälde mig precis, Happymtb sub10 har anmälningsnummer <anmälan stängd>
Så här anmäler ni er:
* gå in på
http://www.vatternrundan.se/ och klicka er ner till anmälan.
* På första sidan av formuläret fyller ni i div. personuppgifter. Om ni inte cyklar för en klubb kan man fylla i Happymtb i klubbrutan, som reklam (frivilligt!).
* På andra sidan ÄNDRAR ni anmälningsnummer till: 240059 och
väljer SEN START.
* Betala in
* Meddela i tråden att ni betalt. Om ni tänkt att vänta med att anmäla er till i vår så meddela det i tråden, så ska jag inte tjata på er om anmälan. Att efteranmäla i vår/juni brukar går bra, men ibland blir det fullt. Förra året var det en som inte kunde köra med oss för gruppen hade blivit full.
Jag skickar PM senare idag till alla, men det går bra att anmäla sig redan nu.
Ni MÅSTE anmäla er närmaste dagarna, vi får starttid efter sist anmälda (se ex nedan). När starttiden dragit iväg tar jag bort anmälningsnummret, förmodligen sker det nästa vecka.
Info från VR-kansliet:
Varje anmälan får ett specifikt anmälningsnummer. Personer på samma anmälningsnummer kan få samma starttid vid anmälan före 1/3, men det är den som sist betalat (betalningsdag) som avgör starttiden, oavsett anmälningsdag förutsatt att alla valt samma alternativ - sen/tidig start.
Exempel: 5 personer anmäler sig och betalar 15 oktober och räknar med att få en starttid t ex. kl. 21.30. En sjätte person bestämmer sig för att ansluta sig till gruppen i december och anmäler sig på samma anmälningsnummer. Hela gruppen (6 pers) får nu en starttid kring t ex. kl. 23.00.
/Stina